تاريخ : 9 / 11 / 1390برچسب:, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه اعزام 5 هزار نفر پرستار به کشور ترکیه در مراحل نهایی خود قرار دارد، از پایان یافتن برنامه‌های مربوط به اعزام 2800 کارجو به خارج کشور از سوی کاریابی‌ها در سال‌جاری خبر داد.

محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با مهر از نهایی شدن اعزام 2 هزار و 800 نفر از کارجویان متقاضی کار در خارج کشور خبر داد و گفت: در پی برنامه ریزی برای اعزام 5 هزار نفر نیروی کار به خارج کشور تا پایان سال جاری، طبق گزارش کاریابی ها تاکنون برنامه اعزام 2 هزار و 800 نفر به خارج کشور نهایی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه این تعداد صرفا آماری است که از سوی 33 دفتر کاریابی بین المللی کشور ارائه شده است، اظهار داشت: قطعا جمع بندی آمار بخشهای مختلف اعزام 5 هزار نفر را محقق می کند.

فروزان مهر از در دستور کار بودن برنامه های دیگری برای تحقق پیش بینی های اعزام نیروی کار به خارج کشور تا پایان سال جاری، ادامه داد: در قالب یک تفاهم نامه 3 جانبه به دنبال اعزام 2 هزار نفر پرستار به کشور ترکیه هستیم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در قالب یک تفاهم نامه 3 جانبه در نظر داریم تا 2 هزار نفر از پرستاران متقاضی کار در خارج کشور را به کشور ترکیه اعزام کنیم که برنامه اعزام این تعداد پرستار در مراحل نهایی خود قرار دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه زمینه ها و مقدمات اعزام پرستاران هم اکنون نهایی شده است، گفت: با اینگونه اقدامات آمار 5 هزار نفری امسال محقق خواهد شد.

به گفته فروزان مهر، برخی اعزام‌های انفرادی و برخی دیگر نیز از طریق دستگاهها مطرح است که می تواند به تکمیل برنامه 5 هزار نفری سال 90 کمک کند.

وزارت تعاون، پیش از این اعلام کرده بود: تا پایان سال جاری 5 هزار نفر از نیروهای کار متقاضی اعزام به خارج کشور از طریق کاریابی ها و دفاتر مشاوره شغلی اعزام خواهند شد.
 



تاريخ : 8 / 11 / 1390برچسب:قرعه کشی -عمره-عقاب نیوز, | 12:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با وجود گذشت ۱۰ روز از تاریخ انجام قرعه‌کشی "عمره مفرده" و علی‌رغم اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر اینکه نتایج اولویت‌های تعیین شده را در اختیار بانک ملی و ملت گذارده است اما همچنان خبری از اعلام اولویت‌های مشخص شده از سوی بانک‌ها نیست.
به گزارش فارس، قرعه‌کشی عمره مفرده ۲۸ دی ماه انجام شد و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری که در شهریور و مهر ماه امسال از طریق ۲ بانک ملی و ملت اقدام به ثبت‌نام و سپرده‌گذاری برای عمره کرده بودند از این طریق تعیین اولویت شدند.
 



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 11 / 1390برچسب:, | 9:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پایگاه خبری 125 نوشت:

نشست زمین درآرایشگاه زنانه موجب ایجاد گودال و سقوط 5 زن در داخل آن شد.این حادثه ظهر دیروزدر شرق تهران اتفاق افتاد وآتش نشانان با اقدام به موقع خودهمگی این افراد را نجات دادند.

درپی رخداد این حادثه، شهروندان در تماس با سامانه 125 از آتش نشانی درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران هم بلافاصله گروه امداد و نجات 9 این سازمان را روانه محل حادثه در خیابان 17 شهریور، خیابان درودیان کرد.

بنابه اظهار فرمانده نجاتگران آتش نشانی، در یک آرایشگاه زنانه زمانی که پنج زن حضور داشتند ناگهان کف آرایشگاه 15 مترمربعی فرو نشست و گودالی به عمق 2 متر پدیدار شد.

فرهاد فرهادی افزود: به دنبال این حادثه هر5 نفر درحالی که کاملا غافلگیر شده بودند همراه با آوار به داخل گودال فروافتادند.

وی اظهار داشت: نجاتگران بی درنگ درمحل حادثه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات احتیاطی و نیز ایمن کردن محیط، هر 5 نفر زن را از درون گودال بیرون آوردند وبرای معاینه بیشتر از صحت سلامتی و اعزام به بیمارستان، آنان را تحویل اورژانس حاضر در محل دادند.

این فرمانده آتش نشانی در خصوص علت بروز این حادثه تصریح کرد: احتمالا کف این ساختمان با خاک دستی پرشده که همین مسئله باعث سست شدن آن ونشست ناگهانی شده است.



تاريخ : 3 / 11 / 1390برچسب:, | 11:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، عبدالله سجادی‌جاغرق رئیس مرکز آمزون دانشگاه آزاد، زمان آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد این دانشگاه را ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 5 بهمن اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد تا 15 بهمن ادامه دارد.

به گفته وی داوطلبان باید با مراجعه به سایت  www.azmon.org و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام به صورت اینترنتی و pdf نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد همچنین از افزایش 29 درصدی رشته محل‌های این آزمون نسبت به آزمون سال گذشته خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش این آزمون هنوز مشخص نیست.
 



تاريخ : 3 / 11 / 1390برچسب:, | 10:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: جریمه‌های ثبت شده توسط دوربین های کنترل سرعت به هیچ وجه قابل بخشش نیست.

سرهنگ مرتضی دهقان در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش جریمه های رانندگی از روز بیست و یکم دیماه اظهار داشت: براین اساس جریمه های سرعت غیر مجاز براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی در بزرگراهها، اتوبان ها و جاده ها افزایش یافت و دوربین های شهری نیز روی سرعت های مجاز و قیمت های جدید تنظیم شده اند.

وی ادامه داد: براساس قانون جدید سرعت بالای ۵۰ کیلومتر بالاتر از حد مجاز ۱۰۰ هزار تومان جریمه و ۱۰ نمره منفی در پی دارد. این در حالی است که اگر سرعت غیرمجاز بین ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت باشد راننده متخلف علاوه بر جریمه ۵۰ هزار تومان پنج نمره منفی دریافت می‌کند. همچنین سرعت غیرمجاز با بیش از ۳۰ کیلومتر در ساعت ۴۰ هزار تومان جریمه دارد.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور تاکید کرد: براساس قانون هیچگونه اعتراضی در مورد جریمه های ثبت شده مورد قبول نیست و این جریمه ها از سوابق فرد حذف نمی شوند.



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:تهران , هوا , برف, | 3:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، عبدالرضا امیدوار شهری اظهار داشت: امروز آسمان تهران صاف می‌شود و بارش در تهران از بعدازظهر امروز به بعد قطع خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سامانه بارشی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد امروز از مرکز کشور به سمت شرق کشور حرکت می‌کند و فردا از کشور خارج می‌شود.
 
امیدوار شهری افزود: هم‌اکنون دمای هوای تهران منفی 2 درجه سانتیگراد است و برای تهران امشب کاهش دما پیش‌بینی می‌شود همچنین اطلاعات تکمیلی بزودی اعلام می‌شود. 
 



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:سکه - پیش فروش, | 2:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
 
 

مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از پیش فروش سکه تمام بهارازادی با شیوه جدید از دوشنبه سوم بهمن در شعب بانک ملی سراسر کشورخبر داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، عباس کمره ای گفت : سکه تمام بهار آزادی در شیوه جدید با قیمت بالاتر و مدت تحویل طولانی تر در شعب بانک ملی سراسر کشور به متقاضیان پیش فروش خواهد شد .
پیش فروش سکه تمام بهار ازادی با قیمت 546 هزار تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و تحویل در مدت چهار ماه بعد تا روز پنج شنبه 29 دی ادامه داشت اما فروش با این شیوه متوقف شده است و از روز دوشنبه این سکه ها با شیوه جدید پیش فروش خواهد شد .

منبع : پیگاه اطلاع رسانی دولت



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:بوتیمار-قطعه هنرمندان-عقاب نیوز, | 8:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


آفتاب: امکان تشییع جنازه و دفن عبداالله بوتیمار فعلا مقدور نیست. 

بوتیمار که بامداد چهارشنبه درگذشت در تهران کسی را ندارد و تنها فرزندش هم در آلمان به سر می‌برد.

دوستان فرزند بوتیمار نیز در انتظار اجازه وی برای دفن پدرش هستند و احتمال دارد این موضوع تا دوشنبه آینده طول بکشد.

به گزارش اوج‌نیوز، نکته دیگر در این میان این است که فعلاً اجازه دفن بوتیمار در قطعه هنرمندان در بهشت زهرا(س)صادر نشده است.



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 8:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بارش شدید برف و لغزندگی معابر تمام مدارس بخشی از منطقه یک و منطقه دو آموزش و پرورش شهر تهران را تعطیل کرد.

حمیدرضا مختارنژاد مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با فارس "توانا" اظهار داشت: به دلیل بارش شدید برق تمام مقاطع تحصیلی منطقه یک آموزش و پرروش شهر تهران محدوده رودبار قصران تا وردآورد و لواسانات و منطقه دو آموزش و پرورش تهران محدوده فرحزاد امروز تعطیل است.
 
وی ادامه داد: سایر مدارس شهر تهران امروز دایر است که در صورت تعطیل شدن، از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد.





تاريخ : 29 / 10 / 1390برچسب:, | 9:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

ساناز كيهان هنرمند جوان سينماي ايران ديروز در بهشت زهرا به آغوش خاك پناه برد و براي هميشه آرام گرفت. كيهان شامگاه يكشنبه گذشته به دنبال يك سانحه رانندگي در دم جان باخته بود، او كه متولد سال 1361 بود تاكنون در چندين سريال تلويزيوني و فيلم سينمايي نقش ايفا كرده بود. او در سريال‌هايي مثل خط قرمز، تنگنا و فيلم‌هايي مثل شب آفتابي، نان، عشق و موتور هزار بازي كرده بود كه چهره آن عزيز از دست رفته را براي هميشه ماندگار مي‌كند.


 





تاريخ : 29 / 10 / 1390برچسب:, | 11:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

به گزارش بولتن، او از دیدار شب گذشته خود با خانواده این شهید 32 ساله خبری 2 خطی اما تکان دهنده بیرون آورد. 

نجف زاده این خبر را در مطلبی با عنوان "با گذشت اين همه روز..." در وبلاگش منتشر کرده و نوشته است: خبرنگاري يادم رفت وقتي ديشب فهميدم پسر چهار ساله شهيد مصطفي احمدي روشن، هنوز خبر ندارد پدر را شهيد کرده اند. پسر را فرستادند خانه خاله، سراغ بابا را نگيرد.