تاريخ : 7 / 3 / 1395برچسب:, | 5:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

کارلوس کی روش اسامی بازیکنان منتخبش برای دو دیدار آینده تیم ملی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران 23 بازیکن منتخبش برای بازی با مقدونیه و قرقیزستان را اعلام کرد.

در این فهرست بازیکنان استقلال و ذوب آهن به علت حضور در دیدار پایانی جام حذفی وجود ندارد و آندرانیک تیموریان، وریا غفوری و رحیم زهیوی هم به علت مصدومیت خط خورده اند.

نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم جوانان هم که در فهرست قبلی بود، این بار دعوت نشده است.

این 23 نفر باید 12 ظهر روز یکشنبه در هتل آزادی حضور یابند.

1- علیرضا حقیقی
2- علیرضا بیرانوند
3- محمدرضا اخباری
4- دانیال ماهینی
5 - رامین رضاییان
6 - سید جلال حسینی
7- پژمان منتظری
8- محمد طیبی
9- مرتضی پورعلی گنجی
10-  میلاد محمدی
1 1 - احسان حاج صفی
12- کمال کامیابی نیا
13- عزت الله پورقاز
14- سعید عزت اللهی
15- داریوش شجاعیان
16- مهدی ترابی
17- علیرضا جهانبخش
18- اشکان دژاگه
19- مسعود شجاعی
20 - وحید امیری
21- مهدی طارمی
22 - سردار آزمون
23 - کریم انصاری فرد

تیم ملی روز 13 خرداد با مقدونیه و روز 18 خرداد با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد. این بازی ها دوستانه اند و در آزادی برگزار می شوند.

 



تاريخ : 8 / 3 / 1395برچسب:, | 3:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

از زمان شروع کار خسروشاهی ارزش سهام این شرکت ۴۴۱ درصد رشد کرده است. تنها در سال گذشته میلادی ارزش سهام "اکسپدیا" ۴۶ درصد افزایش یافته است.

در رده بندی که به سفارش آسوشیتدپرس انجام شده، یک ایرانی ـ آمریکایی با درآمد سالیانه بیش از ۹۴ میلیون دلار در صدر لیست مدیران پردرآمد در ایالات متحده آمریکا قرار گرفت.

دارا خسروشاهی مدیرعامل ۴۷ ساله آژانس مسافرتی اینترنتی "اکسپدیا" (Expedia) در رده‌بندی درآمد سالیانه مدیران عامل شرکت‌های بزرگ در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

دارا خسروشاهی در سال ۱۹۹۱ لیسانس مهندسی بیوالکتریک خود را از دانشگاه براون گرفت.

او از ۲۰۰۵ به عنوان مدیر شرکت اکسپیدیا بزرگترین شرکت مسافرتی آنلاین جهان مشغول به کار است. این شرکت در سایه رهبری او فعالیتش را به ۶۰ کشور گسترش داده‌است.

یک ایرانی - آمریکایی پردرآمدترین مدیرعامل در آمریکا (+عکس)

موسسه داده‌پرداز "اکوئیلار" در پژوهشی که به سفارش خبرگزاری آسوشیتدپرس انجام داده درآمد سالیانه خسروشاهی را در مجموع ۶/ ۹۴ میلیون دلار برآورد کرده است. در این مبلغ البته سهام و اعتبارات نیز مورد نظر قرار گرفته‌اند.

البته ارزش آن بخش از درآمد سالیانه خسروشاهی که به شکل سهام موجود است به چگونگی رشد بلندمدت ارزش سهام شرکت "اکسپدیا" وابسته است. اما با امضای یک قرارداد جدید ۴ ساله پیش‌بینی می‌شود که درآمد سالیانه این شرکت رشدی ۸۸۱ درصدی داشته باشد.

از زمان شروع کار خسروشاهی ارزش سهام این شرکت ۴۴۱ درصد رشد کرده است. تنها در سال گذشته میلادی ارزش سهام "اکسپدیا" ۴۶ درصد افزایش یافته است.

اما حضور مدیران دیگر رده‌بندی درآمد آسوشیتدپرس در کنار خسروشاهی کم‌رنگ‌تر به نظر می‌رسند. لسلی مون‌وس از "سی‌بی‌اس" با ۴/ ۵۶ میلیون دلار و فیلیپ دامن از "ویاکام" با ۱/ ۵۴ میلیون دلار درآمد در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

رابرت ایگر مدیرعامل شرکت "دیزنی" با ۵/ ۴۳ میلیون دلار درآمد سالیانه در رده پنجم و ماریسا مایر مدیرعامل کمپانی "یاهو" با ۳۶ میلیون دلار در جایگاه هشتم قرار دارند.

 



تاريخ : 7 / 3 / 1395برچسب:, | 4:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

پوتین گفت: مسکو همواره پشتیبان همکاری برای حل مشکلات مسلمانان است.

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه این کشور را به عنوان متحد جهان اسلام اعلام کرد و گفت که مسکو همواره پشتیبان همکاری برای حل مشکلات مسلمانان است.

به گزارش ایرنا، پوتین امروز (جمعه) در نشست گروه نگرش راهبردی روسیه و جهان اسلام اعلام کرد: روسیه از موضع فعال کشورهای اسلامی برای پابرجا شدن اصول عدالت و اولویت قانون در روابط بین الملل حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: مسکو همواره متحد مطمئن جهان اسلام بوده و آماده است در حل مسائل مبرم به مسلمانان کمک کند.

رئیس جمهور روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد نشست کنونی گروه نگرش راهبردی روسیه و جهان اسلام به تقویت اعتماد و تعامل بین مسکو و کشور های اسلامی کمک کند.

روسیه عضو ناظر سازمان همکاری اسلامی است که با 57 کشور از چهار قاره بزرگترین سازمان بین المللی پس از سازمان ملل متحد به شمار می رود و همکاری های نزدیکی با این سازمان دارد.
براساس آمارهای اعلام شده در روسیه بیش از 15 میلیون مسلمان زندگی می کنند که بیشتر در مناطق قفقاز و ولگا سکونت دارند و در آمارهای غیررسمی جمعیت مسلمانان بیشتر برآورد شده است.
نشست های گروه نگرش راهبردی روسیه و جهان اسلام با هدف همگرایی بیشتر و همکاری در حل مسائل منطقه ای و همچنین توجه به حقوق و قوانین اجتماعی برگزار می شود.



تاريخ : 8 / 3 / 1395برچسب:, | 6:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

کمرویی می تواند ارثی یا منشا تربیتی داشته باشد اما در هر صورت قابل درمان است.

ربابه غفارتبریزی روان شناس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اینکه انسان ها دارای سرشت های متفاوتی هستند، اظهار داشت: برخی انسانها آرام و درونگرا و برخی دیگر برونگرا هستند. خجالتی بودن می تواند وراثتی باشد یعنی کسی که پدر و مادر خجالتی دارد، خودش نیز به این اختلال دچار می شود.
 
وی  ادامه داد: نوع تربیت و محیط خانواده نیز می تواند در بروز این حالت موثر باشد. افرادی که در کودکی توسط خانواده یا همسالان تحقیر شده و مورد سرزنش قرار گرفته اند در بزرگسالی نیز از حضور در جمع و بیان عقیده احساس ناراحتی کرده و دچار اضطراب خواهند شد.
 
غفارتبریزی درباره روش های درمان کمرویی گفت: برای رفع این اختلال  خانواده ها باید شبکه اجتماعی شان را گسترده تر کنند یعنی با دوستان و آشنایان بیشتری معاشرت کرده و روابط اجتماعی شان را افزایش دهند تا فرزندانشان با افراد بیشتری آشنا شده و ترس از حضور در جمع نداشته باشند.
 
وی افزود: والدین باید به کودکانشان اجازه اظهارنظر داده و احساسات آنها را سرکوب نکنند، همچنین فرزندانشان را به حضور در مجامع عمومی و شرکت در فعالیت های دسته جمعی ترغیب کنند تا از این طریق به صورت عملی  مهارت های برقراری ارتباط را بیاموزند.
 
این کارشناس در پایان گفت: اگر کسی دچار کمرویی مفرط باشد و این حالت باعث اضطراب بیش از حد شده و فعالیت های روزمره  او را تحت تأثیر قرار می دهد باید به روان شناس مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرد.



تاريخ : 7 / 3 / 1395برچسب:, | 3:19 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات سخیف عادل جبیر وزیر خارجه عربستان درباره روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: ملت عراق برای تشخیص منافع و دوست و دشمن خود نیازی به اظهارات وزیر خارجه کشوری ندارد که در کمتر از یک دهه و نیم اخیر، بزرگترین عامل و حامی بی ثباتی و حمایت از تروریسم در عراق، منطقه و جهان بوده است.
 
 سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات سخیف عادل جبیر وزیر خارجه عربستان درباره روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: ملت عراق برای تشخیص منافع و دوست و دشمن خود نیازی به اظهارات وزیر خارجه کشوری ندارد که در کمتر از یک دهه و نیم اخیر، بزرگترین عامل و حامی بی ثباتی و حمایت از تروریسم در عراق، منطقه و جهان بوده است.

جابری انصاری افزود: حضور مستشاران نظامی ایران در عراق تحت فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به درخواست دولت قانونی این کشور و برای مبارزه با تروریست ها و افراط گرایانی است که عراق و منطقه را با بی ثباتی و نا امنی مواجه کرده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه از عادل جبیر خواست به جای تلاش در جهت فریب افکار عمومی و تحریف واقعیت ها، فراموش نکند که کشورش هم اینک و در سطح بین المللی به عنوان اولین و خطرناکترین حامی تروریسم و گسترش نا امنی در جهان شناخته می شود.



تاريخ : 8 / 3 / 1395برچسب:, | 6:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

گاهی برخی دختران و پسران بدون اطلاع خانواده ها اقدام به برقراری ارتباط می کنند، در حالیکه این پسر قصد ازدواج ندارد و صرفاً برای وقت گذرانی وارد این رابطه شده است.

امامی روان شناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اصول آشنایی قبل از ازدواج گفت: گاهی برخی از افراد به ویژه دختران جوان  هرگونه مراوده و روابط  دوران مجردی را به منزله آشنایی و مقدمه ای برای ازدواج تلقی کرده و به امید اینکه این رابطه به ازدواج ختم خواهد شد کماکان در صدد ادامه دادن آن هستند.
 
وی ادامه داد: اصول آشنایی قبل از ازدواج این است که با آگاهی کامل خانواده ها صورت بگیرد و طرفین با هم مراودات خانوادگی داشته و درباره مسائل اساسی زندگی مشترک با هم به تبادل نظر بپردازند و با اخلاق و روحیات یکدیگر در یک چارچوب خاص آشنا شوند.
 
این کارشناس با اشاره به اینکه قصد و نیت طرفین از این معاشرت ها  فقط باید ازدواج باشد، گفت: گاهی برخی دختران و پسران بدون اطلاع خانواده ها اقدام به برقراری ارتباط می کنند، در حالیکه این پسر قصد ازدواج ندارد و صرفاً برای وقت گذرانی وارد این رابطه شده است.
 
امامی تصریح کرد: اینگونه روابط  بی ضابطه به این دلیل که از روی احساسات آنی و زودگذر شکل گرفته و عقل و منطق در آن جایی ندارد در نهایت به شکست عاطفی منجر خواهد شد.
 
وی افزود: در این موقعیت ها دختران باید برای پی بردن به نیت طرف مقابل از وی بخواهند که حتماً خانواده هایشان را در جریان این آشنایی قرار دهند و اگر وی از این کار سر باز زد، خود را از این رابطه کنار کشیده و به آن پایان دهند.
 
این کارشناس در پایان تأکید کرد: در مرحله اولیه و مقدماتی برای ازدواج، صداقت باید مِلاک کار هر 2 نفر باشد و هیچکدام نباید سعی کنند با پنهان کاری و بهتر جلوه دادن خود از آن چیزی که هستند، بخواهند دیگری  را تحت تأثیر قرار داده و وی را برای دادن پاسخ مثبت مجاب کنند زیرا ممکن است این مسئله بعد از ازدواج و در طول زندگی مشترک برایشان مشکل آفرین شود.