تاريخ : 27 / 2 / 1392برچسب:, | 5:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اسفندیار رحیم مشایی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت‌نام کرد تا محمود احمدی‌نژاد اثبات کند از مواضع خود در قبال مشایی عقب‌نشینی نمی‌کند؛ اما آیا مشایی شانسی برای تایید صلاحیت دارد؟
 
فریادگر نوشت، هر چند تصمیم‌گیری نهایی در مورد احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با شورای نگهبان است، اما مشایی حداقل به شش دلیل نباید برای خود شانسی برای تایید صلاحیت قائل باشد این پنج دلیل را مرور می‌کنیم :
 
مشایی رجل مذهبی نیست
 
حتی اگر عنوان رجل سیاسی با اغماض و به دلیل پست‌هایی که از سوی احمدی‌نژاد به او هبه شده بر اسفندیار رحیم مشایی صدق کند، عنوان رجل مذهبی به هیچ وجه بر او صدق نمی‌کند. این امر نه تنها به دلیل عدم وجود سابقه مذهبی در کارنامه او قابل ذکر است، بلکه به ویژه با توجه به موضع‌گیری‌های او در مورد اسلام، می‌تواند قابل استناد باشد. مشایی ارتباط با خدا و امام عصر (عج) را بدون واسطه مطرح می‌کند و به دلیل مسایلی که در این باب مطرح کرده، جریان حامی‌او به عنوان جریان انحرافی مطرح شده است. بنابراین کاندیدای جریانی که به دلیل مواجه شدن با اتهام انحراف مذهبی، جریان انحرافی نام گرفته نمی‌تواند امید چندانی به تایید صلاحیت داشته باشد.
 
نامه مقام معظم رهبری درباره مشایی
 
در تیرماه 1384، پس از آنکه اعتراضات به اقدام محمود احمدی‌نژاد مبنی بر انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس‌جمهور افزایش یافت، ابوترابی فرد نایب رییس مجلس هشتم، نامه‌ای را با امضای مقام معظم رهبری خطاب به محمود احمدی‌نژاد در اختیار رسانه‌ها قرار داد که حاوی مخالفت ایشان با معاون اولی مشایی بود و به همین دلیل احمدی‌نژاد مجبور به تغییر مشایی شد. آیا فردی که مقام معظم رهبری، انتصاب او به عنوان معاون رییس‌جمهور را نپذیرفته‌اند، می‌تواند برای تایید صلاحیت برای مسئولیت مهمتری که ریاست جمهوری است امیدوار باشد؟
 
اعتراض مراجع به عملکرد مشایی
 
مشایی در موارد مختلف، اعتراض مراجع و روحانیون را برانگیخته است که مهمترین آن، حمایت از طرح پیشنهاداتی همچون ورود زنان به استادیوم‌های ورزشی و نیز نشستن در مجلس رقص زنان در ترکیه و مواردی از این دست است. او به دلیل نظرات خاص خود، نگاه مثبتی به مراجع عظام تقلید و روحانیون ندارد و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد چنین نگرشی مورد تایید اعضای شورای نگهبان که حداقل نیمی‌از آنان را روحانیون باسابقه تشکیل می‌دهند قرار گیرد.
 
پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی
 
تخلف مالی سه هزار میلیارد تومانی بدون کمک نیروهای دولتی به امیر منصور آریا امکان‌پذیر نبود مشایی با استفاده از نفوذ خود نزد رییس‌جمهور، زمینه تخلف را فراهم کرد و بارها در این پرونده اسم او برده شد و از ثبت امضای او پای اسناد تخلف سخن به میان آمد. در چنین شرایطی، چگونه می‌توان انتظار داشت کسی که در تخلفات مالی متهم بوده است، صلاحیت اداره یک کشور را داشته باشد؟
 
دوستی با مردم اسرائیل
 
رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم اشغالگر، هیچ جایگاهی در سیاست خارجی ایران نداشته است، اما اسفندیار رحیم مشایی ناگهان از دوستی با مردم اسرائیل سخن به میان می‌آورد و بر گفته خود تاکید می‌ورزد؛ در حالی‌که رژیم صهیونیستی، یک رژیم اشغالگر و دشمن ما معرفی شده و تفاوتی بین مردم اسرائیل و رژیم اسرائیل نبوده است. در این مورد خاص هم مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران به صراحت تذکر دادند و این گفته را حرف غلطی توصیف کردند. آیا دوستی با مردم اسرائیل به معنای عبور کردن از خطوط قرمز نظام نیست؟
 
نقش داشتن در 11 روز خانه نشینی احمدی‌نژاد
 
خانه نشینی 11 روزه محمود احمدی‌نژاد که اخیرا روزنامه رسمی دولت تلاش کرده بدون توجه به نفس موضوع، آن را به 6 روز تقلیل دهد، عامل اصلی فاصله گرفتن بخش اعظم اصولگرایان از احمدی‌نژاد بود و عامل وقوع آن هم اختلافاتی بود که اسفندیار رحیم مشایی در آن نقش داشت. انتقادات از خانه نشینی احمدی‌نژاد به حدی افزایش یافت که اقدام او بر ضد مصالح نظام ارزیابی شد و عامل اصلی آن که مشایی بود به دلیل نقشی که در برکناری وزرای مختلف کابینه داشت مورد تخطئه قرار گرفت. البته به این فهرست می‌توان موارد دیگری هم اضافه کرد اما شاید همین 6 دلیل برای اقناع افکار عمومی درباره احتمال رد صلاحیت مشایی کافی باشد.



تاريخ : 27 / 2 / 1392برچسب:, | 5:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 
یک شرکت مخابراتی معتبر از واجدین شرایط بر اساس جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید.
 

به گزارش گروه اشتغال «خبرگزاری دانشجو» یک شرکت مخابراتی معتبر از واجدین شرایط بر اساس جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید.

 

رشته ها و مشاغل مورد نیاز

ردیف شغل رشته تحصیلی مقطع تحصیلی تخصص مورد نیاز جنسیت سابقه کار حداکثر سن محل خدمت تعداد مورد نیاز
1 کارشناس اداری مدیریت کارشناسی  آشنا به خرید، تدارکات، بیمه، امور اداری و کاخداری مرد/زن 2 سال ـــــــــــ تهران به همراه مهندسی صنایع جمعا یک نفر
2 کارشناس اداری مهندسی صنایع کارشناسی  آشنا به خرید، تدارکات، بیمه، امور اداری و کاخداری مرد/زن 2سال ـــــــــــ تهران به همراه کارشناسی مدیریت جمعا یک نفر

 

نحوه ثبت نام

واجدین شرایط می توانند رزومه خود را به همراه کپی سوابق کاری و یک قطعه عکس به پست الکترونیکی hradmin@rayaict.ir ارسال نمایند.

 

مهلت ثبت نام

مهلت ثبت نام برای این آگهی تا 30 اردیبهشت 92 می باشد.

 



تاريخ : 27 / 2 / 1392برچسب:, | 10:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیم ملی کشتی آزاد ایران که قرار بود برای دیداری دوستانه بعد از مسابقه نیویورک به لس‌آنجلس سفر کند، به ایران دیپورت شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی کشتی آزاد ایران از آمریکا دیپورت شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از دعوت فدراسیون کشتی آمریکا از فدراسیون کشتی کشورمان قرار شد تیم منتخب ایران برای برگزاری دیداری دوستانه و نمادین به منظور حفظ کشتی در بازی‌های المپیک راهی نیویورک شود.

بعد از این هم قرار شد به فاصله 4 روز یعنی 29 اردیبهشت دیداری دیگر بین تیم‌های ایران و آمریکا در لس‌آنجلس برگزار شود.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدار که در ایستگاه تاریخی قطار واندربیلت در ترمینال بزرگ مرکزی شهر نیویورک در 25 اردیبهشت ماه برگزار شد با نتیجه 6 بر یک مقابل آمریکا به برتری دست یافت.

بعد از این دیدار قرار بود ملی‌پوشان بلافاصله عازم لُس‌آنجلس شوند تا خود را برای دیدار دوم مقابل آمریکا آماده کنند، اما آمریکایی‌ها دستور دادند تا هر چه زودتر به ایران بازگردند.

البته سایت فدراسیون کشتی ایران در خبری اعلام کرده است که فدراسیون کشتی آمریکا پس از کسب پیروزی تیم ایران در خاک این کشور در رقابت‌های روز جهانی کشتی که زیر نظر فدراسیون جهانی کشتی برگزار شد، اعلام کرد که هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفر تیم ایران به لس آنجلس برای دیدار دوستانه روز 29 اردیبهشت ماه را نمی‌پذیرد.

بنابراین فدراسیون کشتی ایران بر اساس عرف بین‌المللی که مسئولیت هر تیم در سفرهای خارجی برعهده کشور میزبان است و با توجه به اینکه با کسب یک نتیجه قاطعانه در رقابت های روز جهانی کشتی و حضور نمایندگان کشورمان در مقر سازمان ملل متحد در راستای برنامه‌های فیلا رسالت خود را در این مقطع برای حفظ کشتی در المپیک به پایان رسانده است، تصمیم به بازگشت به کشور گرفت.

به این ترتیب اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ساعت یک بامداد روز شنبه 28 اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد میهن اسلامی می‌شوند.

به گزارش فارس، گفته می‌شود این بازگشت زودهنگام دلایل دیگری داشته است که مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا این دیدار را لغو کرده و دستور بازگشت تیم کشورمان به ایران را صادر کردند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

خطیب موقت جمعه تهران گفت: دیده می‌شود بعضی کاندیداها می‌گویند من با آمریکا مذاکره می‌کنم و مشکل تحریم‌ها را برمی‌دارم که این سخن بیشتر به جُک شبیه و خنده‌دار است‌.

خبرگزاری فارس: نظارت بر صلاحیت اعضای شوراها نزدیک به صفر است/ رئیس‌جمهور نباید با بنز تردد کند و خانه آنچنانی داشته باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌ اول خود با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب به فرائض این ماه اشاره کرد و گفت: رجب اولین ماه خدا که حرام اعلام و جنگ و خونریزی تحریم شده است و در این ماه بندگان خدا به عبادت می‌پردازند.

وی به نمازگزاران توصیه کرد: در ماه رجب از شب‌بیداری و خواندن دعاهای مربوط به این ماه خودداری نکنند و در اعتکاف سه روزه ماه رجب حتما شرکت کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران به اهمیت روزه گرفتن اشاره و خاطرنشان کرد: روزه سلامت انسان راحفظ می‌کند و بنابراین ثواب بسیاری دارد. اگر توان دارید روزه بگیرید اگر هم نه شکم گرسنه‌ای را سیر کنید.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: مبادا کسی در ماه رجب به غیبت کردن و تهمت کردن بپردازد چرا که در ماه رجب گناهان مضاعف و ثواب‌ها نیز مضاعف است.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه ما در زندگی به دنبال سعادت دنیا و آخرت، قدرت جامعه اسلامی، عقب راندن دشمن و برخورداری از زندگی روان و رفاه مناسب هستیم با طرح پرسشی مبنی بر اینکه برای رسیدن به این خواسته‌های مشروع باید چه کاری انجام داد، اظهار داشت: معمولا افراد همه راه‌ها را به جز راه اصلی طی می‌کنند و برخی نیز به دنبال فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه قرآن می‌فرماید برای نجات از گرفتاری‌ها باید تقوا پیشه کنید، تصریح کرد: اگر می‌خواهید بر دشمن پیروز شوید لازمه آن برخورداری از قدرت نظامی است ولی آنچه کارایی دارد ان‌تنصرالله ینصرکم است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام شعبان و رمضان خاطر نشان کرد: ما باید در این ماه‌ها به خودمان برسیم و عیوب جامعه و خود را برطرف کنیم و خطبا وظیفه دارند جامعه اسلامی که مد نظر قرآن است را تبیین کنند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به سبک زندگی مورد نظر قرآن به مذموم بودن تمسخر دیگران پرداخت و گفت: ممکن است بالا شهری‌ها پایین شهری‌ها را، اغنیاء فقرا را و جوانان افراد پیرتر را مسخره کنند در حالی که ممکن است کسی که او را مسخره می‌کنید پیش خداوند مقرب‌تر باشد.

امام جمعه موقت تهران عدم عیب‌گیری از یکدیگر و لقب‌ها بد به هم ندادن را یکی دیگر از ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی برشمرد و تصریح کرد: جامعه اسلامی جامعه‌ای است که امنیت داشته باشد و اگر امنیت جان، اموال و آبروی مردم برقرار نباشد، اسلامی نیست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران به درجات گناه غیبت کردن پرداخت و تاکید کرد: غیبت کردن مثل خوردن گوشت برادر مرده است.

آیت‌الله جنتی به سفارشات لقمان به فرزندش اشاره و تصریح کرد: لقمان به فرزندش می‌گوید به نخوت از مردم رخ متاب یعنی وقتی با مردم حرف می‌زنی با نخوت از آنها روی برنگردان و در میان مردم نیز با تواضع راه برو و خود را بزرگ مبین و در راه رفتن متعادل باش.

وی به این سخن لقمان به فرزندش مبنی بر اینکه صداها را کوتاه کن و داد نزن، اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه ما صداهای بلند مکرر در جامعه خودمان گرفتار هستیم مخصوصا در این جلسات وقتی با آدم حرف می‌زنند انگار با یک شخص کر حرف می‌زنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه حرف‌های آرام بهتر از حرف‌های بلند و کشدار بر کرسی می‌نشیند صداهای بلند را به صدای الاغ و آوای عرعر این حیوان تشبیه کرد و آن را از زشت‌ترین صداها دانست.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه باید به مسائلی که اسلام دستور داده عمل کنیم، به فضائل این اجرا پرداخت و گفت: خداوند می‌فرماید اگر به این مسائل عمل کنیم باران به وقت، افزایش مال،‌دادن اولاد به شما خواهم داد و هر مصیبتی که امروز بر سر انسان‌ها هست، تقصیر خود آنها است.

وی ادامه داد:‌ خداوند هنگامی که بشر را خلق کرد هرگز نمی‌خواست بشر بیچاره، ضعیف و یا در یک جمله بدبخت باشد، بنابراین ریشه این بدبختی‌ها خود ما هستیم.

* خطبه دوم

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی و خطیب امروز نمازجمعه تهران در خطبه دوم با اشاره به درگذشت ‌ایت‌‌الله سید‌عزالدین زنجانی از علمای بزرگ مشهد گفت: ایشان فرد بسیار فرهیخته و عالمی بودند و از ارکان حوزه علمیه مشهد محسوب می‌شدند که یکی از کارهای ایشان شرح خطبه حضرت زهرا (س) بود.

وی افزود: همچنین ما درگذشت آقای مرتضایی‌فر را داریم که درگذشت ایشان را هم تسلیت عرض می‌کنم. ایشان همیشه در نمازجمعه حضور داشت و شما جواب شعارهای وی را می‌دادید حقیقتاً وی مردی پاک و خالص بود.

خطیب امروز نمازجمعه تهران در سخنان خود با اشاره به اینکه مهمترین مسئله امروز ما انتخابات است گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال بحث حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند که بار معنایی خود را دارد.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: حماسه یک کار خاص است وگرنه کار اقتصادی و سیاسی معمولی حماسه نیست حماسه آن کاری است که یک گروه خط‌شکن در میدان جنگ انجام می‌دهد و خط دشمن را با سینه‌سپر کردن و ایثار می‌شکند.

وی افزود: مهمترین مسئله در بحث حماسه سیاسی انتخابات است و مسائل دیگر جنبه فرعی دارد ما امسال دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را داریم.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراها گفت: شوراها جایی است که مردم با آن سروکار دارند چه در روستاها و چه در شهرهای کوچک و بزرگ اگر شوراها سالم باشند به مردم خدمت می‌کنند و اگر هم ناسالم باشند به مردم جفا و ظلم می‌کنند متأسفانه مسئله نظارت بر صلاحیت اعضاء شوراها نزدیک به صفر است.

وی افزود: ما در شورای نگهبان 3 تا 4 سال به صورت ممتد و در بین دوره‌های مختلف کار می‌کنیم در جاهای مختلف دفتر داریم و هیئت‌های نظارتی فعال هستند از مراجع اطلاعاتی، وزارت اطلاعات، سپاه و ناجا استعلام می‌گیریم و البته با این حال کار ما هم بسیار زیاد است.

آیت‌الله جنتی با اشاره به ثبت‌نام 676 نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بر طبق قانون تایید صلاحیت انتخابات شوراها به عهده مجلس است اما اعضاء شوراها باید چگونه تایید صلاحیت شوند و آیا مجلس می‌تواند همه را بررسی صلاحیت کند؟ آنها به ما می‌گویند که به ما کمک کنید که ما می گوئیم ما در کار خودمان هم مانده ایم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است چرا که زندگی، معاش مردم در دست یک نفر خواهد بود.

جنتی در ادامه اظهار داشت: مجلس که کار خودش را می‌کند ولی کسی که نخواهد قانون را اجرا کند، هم کار خودش را انجام می‌دهد و به آن عمل نمی‌کند.

دبیر شورای نگهبان گفت: صفاتی که در اصل 115 برای رئیس‌جمهور آمده صفات خوبی است؛ در آنجا گفته شده رئیس جمهور مذهبی و سیاسی باشد و تقوا را رعایت کند و مدیر و مدبر باشد.

وی اضافه کرد: اگر این صفات را در حد بالا بخواهیم، باید سفارش بدهیم تا خدا با این خصوصیات چند نفر را برای ما بسازد و بفرستد.

جنتی ادامه داد: اکثر این افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند را مردم می‌شناسند؛ برخی از آنها حرف‌هایی می‌زنند که شبیه جک و خنده‌دار است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: شورای نگهبان می‌گردد کسی که حداقل شرایط را داشته باشد انتخاب می‌کند؛ کسی که همه این صفات را داشته باشد فکر نمی‌کنم پیدا شود.

جنتی گفت: کسی که مثلا ایمان و تقوا را نداشته باشد هر چیزی که باشد و اگر همه صفات دیگر هم دارا باشد، قدرتش را در مسیر دیگری خرج می‌کند و در مسائلی مانند رانت‌خواری از آن بهره می‌برد.

وی گفت:‌همچنین مسئله بعدی که حائز اهمیت است مدیر و مدبر بودن و توجه به این مسئله است. کسی که می‌خواهد مملکتی را اداره کند که با مشکلات اقتصادی،‌تحریم‌ها، بیکاری و مسائلی از این دست مواجه است باید مدیر و مدبر باشد و حداقل یک مدیریت نسبی را داشته باشد.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد:‌ما نمی‌توانیم بنشینیم و به داوطلبان بگوییم می‌خواهید با مشکلات چه کار کنید؛ دیده می‌شود بعضی کاندیدا میگویند من با آمریکا مذاکره می‌کنم و مشکل تحریم‌ها را برمی‌داریم که این سخن بیشتر به جک شبیه و خنده‌دار است‌.

وی اظهار داشت: آمریکا مگر با مصر چه کار کرد؛ آنقدر گرسنه در مصر است که عده‌ای در آنجا شب‌ها در قبرستان می‌خوابند، مگر امکان دارد آمریکا به نفع کسی کار کند و خیر کسی را بخواهد؛ اگر کسی این طرز تفکر را دارد آیا واقعا می‌شود به او رای داد؟

جنتی گفت: کسانی که دنبال اشرافی‌گری هستند آیا می‌شود به آنها اعتماد کرد. بر همین اساس باید به کسی رای داد که مورد اعتماد است.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: افراد باید با تشخیص خودشان عمل کنند و کسانی که اهل تشخیص نیستند باید از اهل تشخیص بپرسند و بعد رای بدهند.

جنتی با بیان اینکه کاندیدا باید موضع خود را در مقابل فتنه مشخص کنند، افزود: یک فتنه به اسم تقلب در کشور به وجود آمد که افراد باید موضع خود را در مقابل آن مشخص کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی که قصد رئیس‌جمهور شدن دارد باید بگوید که نظرش در مورد فتنه چیست، ادامه داد: بر اساس فرمایش رهبری کاندیدا باید به خدا، انقلاب و مردم ایمان داشته باشند و نترس و مقاوم باشند و با یک اخم آمریکا نترسند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: همچنین رئیس‌جمهور باید فسادستیز باشد و اگر فساد دید با آن مبارزه کند؛ عدالتخواهی از صفات دیگر رئیس‌جمهور است و این فرد نباید تبعیض بین افراد قائل شود.

جنتی تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید ساده‌زیست باشد؛ این نمی‌شود که با بنز برود و بیاید و خانه آنچنانی داشته باشد؛ همچنین باید به طبقات محروم توجه کند و دلش به حال محرومان بسوزد.

آیت‌‌الله احمد جنتی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید به قانون عمل کند، گفت: حتی اگر قانونی هم قانون بدی باشد تا زمانی که آن قانون نسخ نشده است، باید به آن عمل شود. قانون‌شکنی اگر آغاز شود، قانون زیر پا خواهد رفت از این رو رئیس جمهور باید قانونگرا باشد.

 

وی افزود: رئیس جمهور باید اهل مشورت و اهل جمعی باشد با کارشناسان، با وزرا و با صاحب نظران که از مردم هستند مشورت کند و با عقل جمعی اعتقاد داشته باشد، دیکتاتور نباشد و مستبدانه عمل نکند.

 

خطیب امروز نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه انتخابات باید آزاد باشد و حتما هم اینگونه است، گفت:‌سلیقه‌های مختلف با آزادی تمام در انتخابات ثبت‌نام کردند و کسی هم به آنها چیزی نگفت در بررسی صلاحیت‌ها نیز سلیقه‌ها معیار بررسی نیست، بلکه شرایط است که بررسی می‌شود.

 

آیت‌‌الله احمد جنتی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید ولایت فقیه را قبول داشته باشد، گفت:‌ایمان بدون ولایت فقیه معنی ندارد و رئیس جمهور باید این شرایط را به صورت کاملا مشخص در حرف و عمل خود نشان بدهد. شما رئیس جمهور هستید، پول دارید و بیت‌المال در دستان شماست ولی مملکت یک مقام بالاتر به نام رهبر دارد و رهبر است که حکم شما را تنفیذ می‌کند و اگر رهبر حکم شما را تنفیذ نکند مشروعیت ندارید.

 

وی افزود: اگر هم اختلاف نظری پیش آمد و سلیقه‌ها از هم جدا شد شما باید تابع رهبر باشید و نه اینکه رهبر تابع شما باشد.

 

آیت‌‌الله احمد جنتی در پایان ابراز امیدواری کرد که این انتخابات به یک حماسه سیاسی تبدیل شود.



تاريخ : 27 / 2 / 1392برچسب:, | 1:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تیراندازی اشرار مسلح در محور ارتباطی زاهدان - خاش منجر به شهادت دو نفر از نیروهای راهور استان شد.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر گفت: اشرار مسلح در جریان تیراندازی به سمت گشت پلیس راه در محور زاهدان –خاش دو تن از پرسنل راهور را به شهادت رساندند.

علی ایزدی گفت: بر اثر این حادثه سرپرست گشت ستوان یکم محمد حسین دانشمندی و راننده گشت گروهبان یکم احمد بالش آبادی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی از توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد و گفت: جزئیات حادثه در طی چند روز اینده پس از دستگیری مجرمان از طریق منابع رسمی به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

به گفته شاهدان محلی مقارن با ساعت 17 عصر دیروز راکبان یک دستگاه موتور سیکلت گشت پلیس راه مستقر در 40 کیلومتری محور زاهدان-خاش

را مورد اصابت گلوله قرار داده و از محل متواری شدند.
 



تاريخ : 27 / 2 / 1392برچسب:, | 9:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نوروزی از تولید نمونه‌ آزمایشگاهی دستگاهی برای اندازه گیری قند خون خبر داد و اظهار داشت: این دستگاه با عنوان گلوکومتر عرضه شده است و برای اندازه گیری میزان قند خون به کار می‌رود.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، پژوهشگران دانشگاه تهران با همکاری مرکز غدد بیمارستان شریعتی دستگاهی برای اندازه گیری قند خون طراحی کردند که با استفاده از بزاق، قند خون را اندازه گیری می‌کند.

دکتر پرویز نوروزی- مجری طرح ساخت ابزارها و کیت‌های تشخیصی را از زمینه‌های پژوهشی این تیم تحقیقاتی نام برد و گفت: این تحقیقات در راستای دستیابی به دانش فنی اندازه گیری ترکیبات خونی در کشور اجرایی می‎‌شود.

وی از تولید نمونه‌ آزمایشگاهی دستگاهی برای اندازه گیری قند خون خبر داد و اظهار داشت: این دستگاه با عنوان گلوکومتر عرضه شده است و برای اندازه گیری میزان قند خون به کار می‌رود.

نوروزی با اشاره به عملکرد این دستگاه یادآور شد: این دستگاه قادر است به جای استفاده از خون از مایعات بیولوژیک بدن چون بزاق میزان قند خون بیمار را اندازه گیری کند.

مجری طرح ادامه داد: نمونه طراحی شده نسخه پیشرفته این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به میزان پیشرفت این پروژه تحقیقاتی، خاطرنشان کرد: نمونه اولیه این دستگاه طراحی و ساخته شده است و در حال حاضر مراحل بالینی آن در حال انجام است.

نوروزی با اشاره به آخرین وضعیت این دستگاه اضافه کرد: با چند شرکت خارجی در حال مذاکره هستیم تا با مشارکت آنها اقدام به تولید صنعتی این دستگاه کنیم.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 9:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Mozilla Firefox 21.0 Final محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست.

این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 7:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 10:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عضو ائتلاف و پیشرفت درباره شایعات برخی رسانه ها که مدعی شده اند برخلاف نظر حداد و ولایتی، قالیباف قصد ندارد به نفع جلیلی کنار برود، گفت: هیچ کس الان به نفع کسی کنار نمی رود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم مرتضایی فر مربوط به وزیر شعار در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، با بیان اینکه آیا آقای قالیباف هم به نفع جلیلی کنار خواهد رفت یا خیر؟، اظهار کرد: کسی چنین حرفی نزده است فقط گفته ایم که اگر آراء جلیلی در حد قابل توجهی باشد، ائتلاف به آن توجه می کند.
 
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ملاک های نهایی برای انتخاب ائتلاف چیست؟، افزود: ملاک اصلی نظرسنجی است البته نظر جامعتین همچنان بر وحدت اصولگرایان است که ما حتما به آن توجه می کنیم.
 
حدادعادل درباره مباحثی مربوط به مطرح شدن کنار کشیدن ائتلاف به نفع جلیلی تاکید کرد: نه کسی چنین حرفی زده و نه چنین تصمیمی گرفته شده است.
 
این کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که با حضور آقای هاشمی در انتخابات اصولگرایان اجماع کنند؟، گفت: هم امکانش است و هم واجب است چنین کاری انجام شود.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 8:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

يكي از علماي سلفي وهابي عربستان با صدور فتوايي، روشن كردن كولر در غياب شوهر را براي زن حرام كرد.
به گزارش مشرق به نقل از  العالم، علماي وهابي در چند سال اخير، علاوه بر فتواي تحريم گروه هاي مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهاي مضحكي كرده اند، که با هيچ منطقي قابل تفسير نيست.

در آخرين نمونه از اين گونه فتواها، يكي از سلفي هاي وهابي كه بر روي صفحه تويتر، خود را " علامه ابوالبراء " مي خواند، با صدور فتوايي اعلام كرد: روشن كردن كولر براي زن، در غياب شوهر حرام است.

اين علامه سعودي در توجيه اين فتوا تاكيد كرد: اقدام زن در روشن كردن كولر در غياب شوهر، مساله اي بسيار خطرناك است و مي تواند به رواج فحشا در جامعه بيانجامد.

وي افزود: وقتي زني در غياب شوهر خود كولر خانه را روشن كند، ممكن است همسايه متوجه شود كه زن در منزل است و به همين سبب مرتكب زنا و فحشا شود.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 8:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رهبر معظم انقلاب با تأكید بر اینكه نفیاً یا اثباتاً نظری درباره‌ی كاندیداتوری افراد ندارند جمله‌ای را با مضمون زیر خطاب به همه‌ی این افراد می‌فرمایند: "نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تكلیفی نمی‌كنم".
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از khamenei.ir حدود 16 سال پیش در ایام برگزاری انتخابات هفتمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود كه اولین ملاقات‌های اختصاصی نامزدهای انتخاباتی به‌صورت جداگانه با رهبر انقلاب اسلامی انجام گرفت و رویه‌ای را بنا گذاشت كه به اقتضاء شرایط، افرادی از گروه‌ها و سلایق مختلف -كه خود را واجد صلاحیت برای ریاست قوه مجریه می‌دانند- قبل از حضور در عرصه‌ی انتخابات به درخواست خودشان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌كنند و یا به‌صورت غیرحضوری تصمیم خود را به اطلاع ایشان می‌رسانند. اغلب این افراد ضمن اعلام تصمیم برای كاندیداتوری در انتخابات، به ارائه رئوس برنامه‌های خود برای حضور در این عرصه می‌پردازند.

رویه‌ی‌ ثابت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در این ملاقات‌ها آن است كه پس از شنیدن سخنان نامزدها به بیان نكاتی درباره‌ی مسائل كلان كشور در افق آینده می‌پردازند و با تأكید بر اینكه نفیاً یا اثباتاً نظری درباره‌ی كاندیداتوری افراد ندارند جمله‌ای را با مضمون زیر خطاب به همه‌ی این افراد می‌فرمایند:
نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تكلیفی نمی‌كنم.

اما گاهی اوقات در فرآیند رقابت‌های سیاسی، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌هایی غیرواقعی و یا ناقص از این دیدارها صورت گرفته كه موجب بروز سوءتفاهم‌هایی میان مردم و رسانه‌ها می‌شود كه تبعات و پیامدهای نامناسبی در افكار عمومی جامعه دارد.

رهبر انقلاب اسلامی بارها درباره سخنانی كه به ایشان منتسب می‌شود فرموده‌اند كه:

«مبادا كسى تصور كند كه رهبرى يك نظرى دارد كه برخلاف آنچه كه به عنوان نظر رسمى مطرح ميشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصين، آن نظر را منتقل ميكند كه اجراء كنند؛ مطلقاً چنين چيزى نيست. اگر كسى چنين تصور كند، تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه كبيره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع رهبرى همينى است كه صريحاً اعلام ميشود؛ همينى است كه من صريحاً اعلام ميكنم.» ۱۳۸۹/۰۵/۳۱

ایشان در خلال سخنرانی‌هایشان در روزهایی كه آرام آرام به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیك می‌شویم، درباره‌ی موضوعات مختلف انتخابات از جمله ویژگی‌های رئیس‌جمهور، التزام به قانون، وظایف شورای نگهبان، برنامه و نقشه دشمن و... توصیه‌هایی بیان كرده و در آینده خواهند كرد؛ لذا به نقل قول‌هایی كه به طور غیر مستند و خارج از مسیر رسمی مطرح می‌شود، نباید توجه كرد و آن را ملاك تصمیم قرار داد.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 9:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شرايط استخدام به شرح زير مي باشد:
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،

لیسانس/فوق لیسانس مکانیک مسلط به طراحی و ساخت قطعات صنعتی نیازمندیم.

آدرس ایمیل: resume.tap@gmail.com



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 8:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سایت نهاد ریاست جمهوری علت لغو سفر رئیس جمهور به لرستان را شرایط نامساعد جوی اعلام کرد.
آفتاب: چرا مردم نباید بدانند، علت لغو سفر احمدی نژاد به لرستان چه بوده است.
 
در چارچوب چهارمین دور از سفر استانی هیئت دولت بنا بود فردا سفر چهارم محمود احمدی‌نژاد به لرستان صورت گیرد، اما به دلایلی نامعلوم این سفر لغو شد.
 
براساس این گزارش در لرستان جلسه‌ها و برنامه‌هایی برای میزبانی از هیئت دولت طی چند روز گذشته انجام گرفته و مسئولان ارشد لرستان در خصوص این سفر استان را آماده کردند.
 
سایت دولت در خبری اعلام کرده که سفر چهارم هیئت دولت به استان لرستان به زمان دیگری موکول شده است.
 
در این خبر سایت دولت آمده مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور ضمن تشکر صمیمانه از مردم خونگرم و صمیمی استان لرستان برای آمادگی جهت استقبال از خدمتگزاران خود اعلام کرد که این سفر در نخستین فرصت مناسب و به زودی صورت می‎گیرد.
 
سایت نهاد ریاست جمهوری علت لغو سفر رئیس جمهور به لرستان را شرایط نامساعد جوی اعلام کرد.
 
مدیرکل هواشناسی لرستان در مورد آلودگی هوا در لرستان به فارس گفت: میزان گرد و غبار فردا در لرستان کاهش چشم‎گیری دارد.
 
نورالدین سپهوند افزود: فردا علاوه بر پائین بودن غلظت گرد و غبار از بعد ازظهر بارش پراکنده باران در مناطق شمالی و شرقی لرستان آغاز می‎شود.
 
با این گزارش هواشناسی نتیجه می‎گیریم، علت لغو سفر رئیس جمهوری به لرستان آلودگی هوا نبوده است.
 
امیدواریم که آقای رئیس جمهور در این سفرها تدابیری بیندیشد تا با احساسات مردم بازی نشود.
 
در سه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان در مجموع 669 مصوبه به تأیید و تصویب رسیده که از این تعداد 214 مصوبه اجرایی، 192 مصوبه در حال اجرا و 212 مصوبه اجرایی نشده‌اند.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 8:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کاندیدای  انتخابات ریاست جمهوری در مورد کنار رفتنش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از ما به نفع دیگری کنار می‌رود اما زمان برای کنار رفتن زیاد است و در موعد مقرر تصمیم‌گیری می‌شود.

آفتاب: حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه سخنرانی خود در دارالقرآن زنجان در جمع خبرنگاران خود را یک اعتدال‌گرا نامید و اظهار داشت: با دو گروه اصلاح طلبان معتدل و اصول‌گرایان رابطه نزدیک و خوبی دارد.

وی با بیان اینکه در صورت انتخاب شدن از سوی مردم دولت فرا جناحی تشکیل می‌دهد، افزود: قصد دارد از همه نیروها در دولت خود استفاده کند.

وی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در مورد ذوق‌زدگی دشمن از ورود هاشمی به انتخابات گفت: دوستان هم ذوق شده شدند و در برخی از شهرها مردم خوشحالی کردند.

*پرشور شدن انتخابات از همه چیز مهم است

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم از آمدن هاشمی خوشحال هستند، اضافه کرد: ‌مهم این است که هر کس در انتخابات حاضر شود موجب پرشور شدن آن می‌شود.

وی با قشنگ ندانستن سئوالات مطرح شده توسط خبرنگار صدا و سیما در مورد تغییر استراتژی رسانه‌های بیگانه و حمایت از هاشمی تصریح کرد: دشمن هیچ وقت نفع ما را نمی‌خواهد.

*ازدحام پای صندوق‌های رای خواست مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام روحانی خواست دشمن را خالی بودن پای صندوق‌های رای ایران اعلام کرد و گفت: همه باید در راستای ازدحام در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خواست مقام معظم رهبری را خلق حماسه سیاسی اعلام و ادامه داد: همه باید بری تحقق خواست ایشان تلاش کنند.

*هر انتخابی از طرف مردم مبارک است

وی هر انتخابی توسط مردم را برای کشور مبارک عنوان و اضافه کرد: همه باید تابع انتخاب مردم بوده و از انتخاب انجام شده حمایت کنند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی را متعلق به مردم دانست و اضافه کرد: این رسانه باید در راستای منافع مردم و منویات مقام معظم رهبری حرکت کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد کنار رفتنش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از ما به نفع دیگری کنار می‌رود.

به گزارش فارس کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: زمان برای کنار رفتن زیاد است و در موعد مقرر تصمیم‌گیری می‌شود.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 1:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انجام جراحی پیوند بدون بخیه چشم با سنتو لیزر برای نخستین‌ بار در کشور و منطقه خبر داد.

خبرگزاری فارس: انجام پیوند بدون بخیه چشم برای نخستین ‌بار در منطقه

بهرام عین‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: جراحی پیوند بدون بخیه چشم با «سنتو لیزر» با استفاده از یک لیزر مخصوص صورت می‌گیرد که اندازه آن یک میلیونیم نانو است و با یک برش در یک میلیونیم نانو انجام می‌‌شود که این برش را هیچ چاقوی جراحی قادر به انجام نیست.

وی افزود: در این عمل جراحی که به صورت کامل سرپایی است، بدون استفاده از بیهوشی با قطره بی‌حس کننده، کدورت‌هایی که در قرنیه وجود دارد از چشم اهداکننده به چشم گیرنده منتقل و با سنتو لیزر یک منطقه برداشته و جایگزین می‌شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در این عمل یک لنز تماس گیرنده گذاشته می‌شود، گفت: این عمل جراحی یک روش ابداعی در کشور است که برای نخستین‌بار در منطقه و در کشور انجام می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری آموزش مداوم از راه دور برای پزشکان خبر داد و افزود: برای تمدید پروانه‌های پنج ساله مطب پزشکان، آنان نیاز به کسب امتیازات سالانه از طریق آموزش هستند. 

عین‌اللهی با اشاره اینکه پزشکان پیش از این امتیازات را با حضور در سمینارها کسب می‌کردند، بیان داشت: با تغییراتی که اعمال شد پزشکان بدون نیاز به مسافرت و حضور در سمینارها می‌توانند از طریق آموزش مداوم از راه دور توسط اینترنت امتیاز دریافت کنند.

وی، اطمینان از فراگیری آموزش را یکی از ویژگی‌های آموزش‌های مداوم از راه دور دانست و ابراز داشت: پزشکان باید خود را ملزم به آموزش مداوم بدانند تا این فراگیری مستمر در کشور نهادینه شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش از طریق تماشای فیلم جراحی آموزشی و پاسخ به سؤالات و همچنین تماشای برنامه‌های تلویزیون سلامت و پاسخ به سئوالات را از دیگر شیوه‌های آموزشی جدید و روش‌های کسب امتیاز برای تمدید پروانه مطب عنوان کرد.



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 11:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی عتبات دانشگاهیان تا ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه (26 اردیبهشت ماه) خبر داد.
به گزارش مشرق، محمد زارع در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: تاکنون 31 هزار نفر برای شرکت در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به درخواست داوطلبان ثبت‌نام تا ظهر روز پنجشنبه تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: در مجموع 2000 دانشجو به عتبات اعزام خواهند شد که قرعه‌کشی این مراسم بعد از ظهر روز پنجشنبه انجام می‌شود و نتایج نیز روز جمعه 27 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
 
زارع خاطرنشان کرد: اعزام‌ها از 20 خردادماه آغاز می‌شود و روزانه دو کاروان به عتبات اعزام می‌شوند و هزینه سفر به صورت هوایی یک میلیون و 170 هزار تومان و زمینی نیز 860 هزار تومان است که البته هزینه‌ها باتوجه به اسکان دانشجو در شهرستان‌های مختلف متفاوت خواهد بود.



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 1:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به تازگی در فرودگاه بین المللی ابوظبی پایتخت امارات، کپسول هایی برای خواب نصب شده است.
آفتاب: به نقل از روزنامه اماراتی البیان، این کپسول ها با نام انگلیسی "Gosleep" برای نخستین بار در جهان است که در یک فرودگاه، مورد استفاده قرار می گیرند.

مسافران می توانند از این کپسول ها برای چرت و خواب قبل از پرواز استفاده کنند. هزینه استفاده هر ساعت از این کپسول ها، 45 درهم است. هر درهم اماراتی معادل حدود 950 تومان است.

به گزارش عصر ایران،هم اکنون 10 کپسول خواب در این فرودگاه نصب شده و قرار است به زودی 35 کپسول دیگر نیز نصب شوند. دراین کپسول ها علاوه بر تختخواب، اینترنت، صندوق نگهداری وسایل و انبار، شارژر کامپیوتر و موبایل نیز قرار دارد.
 




تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 5:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بانک کارآفرین دعوت به همکاری مینماید.
استخدام بانک کارآفرین
به گزارش افکارنیوز، بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در امور بین الملل، از متقاضیان با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید.

فارغ التحصیلان زن در مقطع تحصیلی لیسانس در رشته های علوم بانکی، ریاضی، اقتصاد، حسابداری، آمار، کامپیوتر، مهندسی صنایع و مدیریت که واجد شرایط زیر باشند:

۱ـ دارا بودن حداقل معدل ۱۵
۲ ـ حداکثر سن ۲۸ سال تمام ، متولدین ۰۱/۰۱/۶۴ به بعد.
۳ـ دارا بودن گواهینامه ICDL
۴ـ آشنائی کافی به زبان انگلیسی.
۵ـ تندرستی و توانائی جسمانی و روانی. داوطلبان حائز شرایط می توانند درخواستهای خود را از طریق نمابر ۲۶۲۱۴۹۸۶-۰۲۱ یا آدرس ایمیل jobs@karafarinbank.ir جهت بررسی، ارسال نمایند.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 8:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این دولت یقین بداند دولت پایدار نخواهد بود و اطرافیان آن مطمئن باشند که به روزهای پایانی حضور در قدرت نزدیک شده اند و نمی تواند این حضور را برای چهار سال آینده تمدید کند گفت: اسفندیار رحیم مشایی، نامزد مورد حمایت دولت با اقدام انقلابی شورای نگهبان رد صلاحیت خواهد شد و امکان حضور در رقابت انتخاباتی را پیدا نخواهد کرد.
منصور حقیقت پور، نماینده اردبیل در مجلس با ابراز تاسف از ورود مستقیم دولت به عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی نامزد گفت: در طول دوران حیات انقلاب اسلامی این برای نخستین بار است که دولت به طور مستقیم با معرفی نامزد وارد عرصه انتخابات شده است که این اتفاق با مر قانون منافات دارد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه دولت بدعت بدی از دخالت در انتخابات را به جا گذاشته است گفت: دولت به عنوان مجری انتخابات موظف است نقش و جایگاه مستقلی را بپذیرد تا تردیدهایی نسبت به بی طرفی دولت در برگزاری انتخابات ایجاد نشود و شائبه دخالت مجری در جریان برگزاری انتخابات به وجود نیاید.

حقیقت پور افزود: با این حال حضور مستقیم دولت در رقابت انتخاباتی تضمینی در پیروزی نامزد منتخب و مورد حمایتش نخواهد بود چرا که اسفندیار رحیم مشایی با رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان از امکان رقابت با سایر نامزدها محروم خواهد شد.

این نماینده مجلس در ادامه درباره برنامه دولت احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی از سوی شورای نگهبان در این دوره از انتخابات گفت: دولت قطعا فکر پس از رد صلاحیت مشایی را هم کرده است و برای پس از رد صلاحیت مشایی سه برنامه و سناریو را پیش رو خواهد داشت.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: نخستین و محتمل ترین سناریویی که دولت احمدی نژاد پس از رد صلاحیت رحیم مشایی در دستور کار قرار خواهد داد تمرکز روی گزینه های دسته دوم است که در مهلت ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعدادی از آنها ثبت نام کرده اند تا به ترتیب در صورت نیاز هریک از نامزدهای نزدیک به دولت برگ دیگری رو کنند.

وی ادامه داد: با این حال در حال حاضر گزینه دسته دوم بعد از اسفندیار رحیم مشایی، محمد رضا رحیمی، معاون اول دولت احمدی نژاد است که او نیز در آخرین ساعات مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نمانیده خود را راهی وزارت کشور کرد و به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حقیقت پور تصریح کرد: این در حالی است که فارغ از بحث صلاحیت محمد رضا رحیمی اینکه او نیز به احتمال فراوان به سرنوشت مشایی دچار خواهد شد، او حتی اقبال ناچیز و غیر تاثیرگذار مشایی را هم ندارد و نمی تواند نقش نماینده پیروز دولت در این دوره از انتخابات را بازی کند و به نوعی پرچم حامیان و گفتمان احمدی نژاد را بالا نگه دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: هر چند این نکته را نیز نباید فراموش کرد که دولت احمدی نژاد تمام امکانات و ظرفیت های دولتی را به کار خواهند بست که نامزد مورد حمایتشان در این دوره از انتخابات بتواند بر رقبا غلبه کند غافل از آن که دیگر حنای آنها نزد مردم رنگی ندارد و مردم ولایت مدار دل خوشی نسبت به این جریان ندارند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: سناریو دومی که احتمالا دولت در صورت رد صلاحیت مشایی و یا سایر نامزدهای مورد حمایت در دستور کار قرار خواهد داد پیوند و ارتباط با یکی از جریان های سیاسی حاضر در این دوره از انتخابات با اخذ امتیاز ویژه خواهد بود.

وی افزود: تاکنون شواهد و قرائنی از این ائتلاف احتمالی دولت بروز پیدا کرده است هر چند هنوز برای اینکه با قطعیت درباره آن صحبت کرد زود است و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده و پس از اعلام فهرست تایید صلاحیت ها، دولت احمدی نژاد به سمت کدام یک از جریانات سیاسی سوق پیدا خواهد کرد.

حقیقت پور درباره آخرین سناریو احتمالی دولت در صورت رد صلاحیت مشایی گفت: استعفا و یا خانه نشینی احمدی نژاد و گرفتن مرخصی طولانی مدت تر یعنی تا پایان دوران حیات دولت دهم آخرین سناریوی است که ممکن است عملی و اجرایی شود.

این نماینده مجلس افزود: با توجه به شناختی که نسبت به احمدی نژاد و همچنین رابطه او با مشایی وجود دارد که به رابطه مرید و مرادی معروف شده است، احتمال آنکه احمدی نژاد برای مشایی هر کاری بکند وجود دارد و رفتارهای او پس از رد صلاحیت مشایی چندان غیر منتظره نخواهد بود.

وی در خاتمه گفت: از این رو از یک سو با توجه به قابل پیش بینی بودن اقدامات احتمالی احمدی نژاد پس از رد صلاحیت مشایی و از سوی دیگر درایت و مدیریت مقام معظم رهبری، دولت نمی تواند هیچ نوع خللی در برگزاری انتخابات به وجود بیاورد.



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 2:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرمسئول روزنامه پیروزی و همسر وی در یک سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی شدند.
 
به گزارش نامه، شب گذشته محمدحسین انصاری فرد مدیرمسئول روزنامه پیروزی و برادر مدیران عامل سابق پرسپولیس دچار سانحه رانندگی شد.
 
وی در این سانحه از ناحیه لب و سر دچار آسیب دیدگی شد و با 40 بخیه از بیمارستان مرخص شد.
 
همسر انصاری فرد نیز در این سانحه از ناحیه جمجمه و بینی با شکستگی مواجه شد.



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 9:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دانشمندان یک واکسن آزمایشی برای درمان معتادان به مواد مخدر و به طور خاص هروئین ساخته اند.

به گزارش مهر، واکسن آزمایشی دانشمندان می تواند یک پیشرفت مهم برای امنیت و سلامت عمومی باشد. اعتیاد به مواد مخدر قوی و غیرقانونی نه تنها زندگی افراد را نابود می کند بلکه عاملی برای شکل گیری تجارت خشونت بار و جهانی مخدر است.

حدود 20 میلیون نفر در دنیا به هروئین و افیونهای مرتبط با آن اعتیاد دارند. اعتیاد آنها و استفاده مکرر از سرنگهای آلوده مصرف کنندگان هروئین را در خطر انواع بیماریها به ویژه اچ آی وی و هپاتیت C قرار می دهد.  احتمال مرگ این افراد یا به علت اوردوز مخدر و یا خشونتهای مربوط به قاچاق مواد مخدر بسیار زیاد است.

ترک مواد مخدر پس از طی دوره های مرسوم ترک اعتیاد یک چالش دشوار است. این واکسن آزمایشی در صورتی که فرد بار دیگر در معرض استفاده از مخدر قرار بگیرد می تواند از اعتیاد وی جلوگیری کند.

واکسن هروئین توسط کیم جاندا و همکارانش در موسسه تحقیقاتی لاجولا در کالیفرنیا سیستم ایمنی بدن را با این واکسن طوری فریب داده اند که بدن با هروئین به عنوان یک بیماریزا یا یک ویروس رفتار می کند.

این ترکیب آزمایشی تولید پادتن در بدن را تقویت کرده و دارو را از مغز دور نگاه می دارد. بنابراین این مخدر برای رسیدن به مغز با یک سد رو به رو می شود. در این حالت بدن ما آنزیمی تولید می کند که اثر هروئین را کم کرده در نتیجه این مخدر توانایی خود را برای عبور از سد خونی مغز از دست می دهد.

جاندا شیمیدان و متخصص ایمن شناسی بدن اظهار داشت که ساخت واکسن هروئین بسیار چالش برانگیز بوده است چرا که بدن به سرعت این ماده را به چندین محصول فرعی متابولیز می کند. بنابراین محققان مجبور بودند که یک واکسن نسبتا چند بعدی تولید کنند تا سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بتواند پادتن بسازد.

در آزمایشهای انجام شده با موشهای معتاد به هروئین، نتایج بسیار چشمگیر بود. این موشهای معتاد پس از یک ماه سم زدایی شدند، دوره ای مشابه با زمانی که انسان برای سم زدایی نیاز دارد.

این تحقیقات با حمایتهای مادی موسسه ملی سوء استفاده از مواد مخدر تأمین شده که به ساخت این واکسن تمایل نشان داده بود.

درحال حاضر محققان برای انجام آزمایشهای انسانی به دنبال جلب بودجه هستند و این احتمال وجود دارد که اواخر سال جاری میلادی این آزمایشها آغاز شوند.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 2:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بهزاد فراهانی در واکنش به شایعه قتل دخترش، گلشیفته اظهار داشت: دروغ است چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.
 
کافه سینما: بهزاد فراهانی در واکنش به شایعه قتل دخترش، گلشیفته اظهار داشت: دروغ است چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.

نسیم نوشت، بهزاد فراهانی در عین حال گفت: ما از نخبه‌ها استفاده نمی‌کنیم و بعد که آنها مجبور به مهاجرت شدند تازه یادمان می‌آید که چه استعدادهایی را از دست داده‌ایم.

این را از حیث وضعیت دخترم نمی‌گویم و هستند ایرانی‌های مستعد که سازوکار مدیریتی گاه از آنها استفاده نکرده‌اند.



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 9:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سحرگاه امروز و همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) آیت‌الله سید عزالدین زنجانی از علمای برجسته مشهد دار فانی را وداع گفت.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه  خبرنگاران مشهد، آیت‌الله زنجانی سحرگاه امروز و در سالروز شهادت امام هادی (ع) به ملکوت اعلی پیوست.

آیت‌الله زنجانی که در روزهای اخیر در بستر بیماری به سر می‌برد؛ صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

آیت‌الله سید عزالدین زنجانی از علمای برجسته مشهد و از شاگردان علامه طباطبایی و آیت‌الله العظمی بروجردی محسوب می‌شدند که در سال‌های اخیر همواره اساتید و جوانان بی‌شماری با حضور پای منبر ایشان از بیانات وی استفاده می‌کردند/س



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ستاد تبلیغات دفاعی کشور در بیانیه‌ای از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست در مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی خود به گونه‌ای عمل کنند که امکان هرگونه سوءاستفاده دشمن سلب شود.

خبرگزاری فارس: ایجاد شائبه دخالت نیروهای مسلح در انتخابات راهبرد دشمن است/ توصیه به کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد کل نیرهای مسلح، در بخشی از این بیانیه آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد در مقطع انتخابات، دشمنان کینه‌توز و قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی همواره با اتخاذ راهبردهای خصمانه و تفرقه‌انگیز رسانه‌ای، در پی ابهام‌آفرینی در خصوص سلامت برگزاری انتخابات و تاثیرگذاری بر افکار عمومی برآمده‌اند و در این راستا نیروهای مسلح را به دخالت در انتخابات متهم و مورد هجمه‌های ظالمانه رسانه‌ای قرار داده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: در عین حال، هوشیاری و بصیرت مردم در موسم انتخابات تاکنون مانع توفیق و کامیابی سناریوها و راهبردهای دشمن شده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تمرکز دشمن برای تبدیل شور و نشاط انقلابی جامعه به یاس و سرخوردگی سیاسی، تصریح شده است: از کاندیداهای محترم انتظار می‌رود در مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی خود به گونه‌ای عمل کنند تا امکان هرگونه سوءاستفاده دشمن سلب و نقطه امید بدخواهان ایران اسلامی در دستاویز قراردادن اظهارات آنان برای هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه منافع کشور و نیروهای مسلح به یاس تبدیل شود.

در پایان بیانیه ستاد تبلیغات دفاعی کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح در کنار ملت ایران برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضور در حماسه سیاسی آماده‌اند، اشاره شده است: ملت رشید، انقلابی و ولایت‌‌مدار ایران و کاندیداهای محترم در فضایی سالم و با رعایت ارزش‌های اخلاقی، مشارکت گسترده و پرشور خود در انتخابات 24 خردادماه را به نمایش گذارده و با خلق حماسه بزرگ و ماندگار سیاسی، نقطه عطف نوینی در روند تکاملی انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 1:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی نوسازی بافت فرسوده از سوی بانک‌های عامل آغاز شده، گفت: برنامه بازسازی و نوسازی بافت فرسوده در سال جاری برای کل کشور تا ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است.

خبرگزاری فارس: آغاز پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی نوسازی بافت فرسوده/ بازسازی ۲۰۰ هزار مسکن

مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: سال گذشته پس از یک سال پی‌گیری وزارت راه و شهرسازی، شورای پول و اعتبار با افزایش 10 میلیون تومانی سقف تسهیلات نوسازی بافت فرسوده موافقت کرد، تا سقف این وام از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یابد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پرداخت این تسهیلات از ابتدای سال جاری توسط بانک‌های ملی، ملت، سپه، صادرات، تجارت، رفاه و مسکن انجام و پرداخت آن توسط این بانک ها آغاز شده است.

به گفته کیان‌پور، پرداخت این تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها صورت می‌گیرد که برای فروش اقساطی با نرخ سود 15 درصد و برای دوران مشارکت با نرخ سود 20 درصد و بدون سپرده ‌گذاری خواهد بود.

کیان‌پور با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده با هدف سرعت دادن به بازسازی و نوسازی این بافت‌ها است، گفت:به هر میزان که در کشور متقاضی نوسازی و بازسازی مسکن در بافت فرسوده باشد توانایی پاسخگویی و اعطای تسهیلات بانکی وجود دارد.

وی اضافه کرد:در برنامه ای که برای نوسازی بافت فرسوده برای کل کشور پیش بینی شده است مقرر شده تا امسال 200 هزار مسکن با تسهیلات بانکی نوسازی شود.

وی ادامه داد:در دو سال گذشته سالانه برای 30 تا 35 هزار متقاضی در تهران تسهیلات بانکی پرداخت شده است که پیش بینی می شود امسال تا 80 هزار متقاضی برسد.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 1:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مهین السلطنه یکی از همسران مظفرالدین شاه بود. این عکس در سال 1296 شمسی گرفته شده است.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

به گزارش مشرق ، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز دوشنبه در سومین همایش تکریم از حافظان قرآن کریم نیروی انتظامی اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت است اما برخی مسایل مانند بانکداری، اقتصاد، سفر یا به نان مثال پیوند اعضا در قرآن وجود ندارد و اگر بخواهیم فقط به قرآن و روش پیغمبر (ص) پایبند باشیم این موضوع باعث ایجاد تفکر سلفی می شود.

وی ادامه داد: آنهای داری تحجر و با پیشرفت و تکنولوژی مخالف هستند. در یکی از همین کشورهایی که نیروهای سلفی وجود داشتند منبرهای دو پله و چهار پله را منفجر می کردند چرا که مدعی بودند منبر رسول خدا(ص) سه پله بوده است این موضوع تحجر است.  البته تفکر سلفی محدود به اهل سنت نیست و خوارج نیز در زمان حضرت امیر(ع) همین تفکر را داشتند.

به گفته احمدی مقدم سلفی ها راه را بر عقل و اجتهاد و ولایت می بندند و در این حالت از حدیث سازان وارد بازی شده و اقدام به ایجاد بدعت می کنند. نمونه آن را می شود میان شاهان سعودی دید که احکام را کنار گذاشته و بدعت آفرینی می کند آنها باید بدانند که قرآن کتاب هدایت است و علاوه بر قرآن به اهل بیت هم باید تمسک جویید. اگر می خواهیم در راه مستقیم باشیم و گمراه نشویم باید قرآن و  اهل بیت با هم داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه باید در زمان غیبت و ظهور  به ولی فقیه متوسل شد تاکید کرد: فرقه انحرافی جدید مدعی هستند که حکم شان را از ام زمان می گیرند ، 8 سال است که در این مورد نیز حرف می زنند اما معلوم نیست ولی آنها چه کسی است. ولایت فقیه امتداد ولایت قرآن است و برخی انحراف ها از این جا شروع می شود که کسی که با امام زمان ارتباط مستقیم دارد چه نیازی به نایب دارد.

وی افزود: عمل به قرآن پیروی از ولایت است و اگر از ولایت پیروی نشود و تنها بخواهیم به قرآن توجه کنیم انتهای موضوع به سلفی گیری، وهابی گری و حتی گروه های تکفیری ختم می شود.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه امروز سرویس های بیگانه به دنبال دامن زدن به فعالیت گروه های تکفیری هستند تا چهره اسلام را خشن و زشت نشان دهند تصریح کرد: البته این افراد به جایی نمی رسند چرا که کتاب خدا تضمین شده است و افراد حتی با قدرت نیز نمی تواند آن را محو کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است گاهی اوقات افراد بر سر دو راهی قرار بگیرند گفت: فتنه در این مواقع به وجود می آید و فرد در حالی که حق را متوجه می شود اما تمایلاتش می گوید که به سمت دیگری برود. اگر می خواهیم در فتنه قربانی نشویم یا مسیر حق را گم نکنیم باید در کشتی ولایت باشیم تا با خیال آسوده از سونامی عبور کنیم.

احمدی مقدم با اشاره به لزوم داشتن فضیلت از سوی حافظان قرآن افزود: اگر حافظ قرآن باشیم اما به دنبال ولایت نرویم همانند قاریان کشورهای عربی می شویم که از آنها القاعده بروز می کند که آبروی اسلام را می برد. عمل به قرآن مهم است نه اینکه با مفاهیم قرآن بازی کنیم و نان قرآن را بخوریم. اگر هر فردی به قرآن عمل کند هرگز گمراه نمی شود.

به گفته وی ما به عنوان جامعه اسلامی و ایرانی به هدایت الهی و قرآن نیاز داریم. علمای ادیان نیز می دانند حقیقت چیست اما به دلیل اینکه  برایشان فرق ن می کند آن را انکار می کند.

رئیس پلیس کشور با برشمردن فرق پلیس ایران با سایر پلیس های دنیا تصریح کرد: پلیس ما مجری احکام قرآن است و حتی قوانین پلیس راهور نیز از شرع گرفته شده است. نیروهای پلیس باید تسلط نسبی به احکام قرآن داشته و عامل آن باشند.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 12:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سه قلوی همسان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر فارغ‌التحصیل شدند.

خبرگزاری فارس: فارغ‌التحصیلی 3 قلوها از دانشگاه اهر/ از مهد تا دانشگاه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حسین، محسن و محمد سه برادر سه قلوی همسان هستند که هرسه دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی هستند و از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد خود با نمره 18 و با امتیاز بسیار خوب دفاع کردند.

محسن زکریازاده یکی از سه قلوها که به همراه برادرش برای تسویه به دانشگاه مراجعه کرده بود با حضور در دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه به سوالات ما پاسخ گفت، وی گفت: از مهد کودک تا پایان کارشناسی ارشد هر سه با هم در یک کلاس و در یک مدرسه درس خوانده و تقریباً معدل‌شان نیز با چند صدم با هم فاصله داشتند.

وی، می‌گوید هر سه متولد سوم فروردین 1367 هستیم و تحصیلات ابتدایی را در مدرسه نور سیدالشهدا، راهنمایی در مدرسه صف و دبیرستان را در ابوذر و پیش دانشگاهی را در دبیرستان علوی به پایان رساندیم و در سال 1385 از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در از کارشناسی شیمی قبول شده و پس از اتمام مقاطع کارشناسی سال 1389 در رشته کارشناسی ارشد شیمی عالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قبول و به یاری خداوند متعال امروز داریم تسویه می‌کنیم.

وی از خصایص مشابه خود با برادرانش می‌گوید: تقریباً هر سه خصوصیات مشابه داریم، خیلی به یکدیگر علاقمندیم و حتی برخی وقت‌ها خواب‌هایمان هم یکی است.

محسن در پاسخ به اینکه در خانواده، کلاس و جایی دیگر چگونه شما را از یکدیگر تشخیص می‌دهند، گفت: مادر، پدر و خانواده از تن صدا و رفتارمان کاملاً ما را از یکدیگر تشخیص می‌دهند ولی در بیرون حتی اساتید و دوستان نیز در تشخیص‌شان دچار اشتباه می‌شوند.

محسن در پاسخ به این سئوال که آیا تا به حال یکی به جای دیگری امتحان داده و یا اینکه خودت را به جای دیگر برادرانت جا بزنی و یا به جای آنها بروی امتحان بدهی، می‌گوید: نه اصلاً چون تا به حال این کار را نکردیم و اکثر جاها با هم می‌رویم و چون هر سه از مهد کودک تا دانشگاه باهم بودیم در امتحانات هم باهم بودیم و هرسه باهم درس خوانده و امتحان دادیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اساتید شما را اشتباه نمی‌گیرند، می‌گوید: چرا در دانشگاه اهر هرسه که باهم اول سال‌تحصیلی در کلاس بودیم استاد حاضر و غایب می‌کرد اول نام من را خواند حاضر گفتم دوم حسین نام برادرم را صدا کرد او حاضر گفت، اما استاد نام برادرم محمد را صدا نکرد و روی نامش خط زد محمد دستشو بالا برد و گفت: استاد منو صدا نکردید، استاد گفت: مگر دوبار شما را صدا نزدم اینجا سه بار تکرار شده است. محمد گفت، نه استاد ما سه قلو هستیم که استاد با دیدن هر سه ما تعجب کرد و معذرت خواهی کرد.

 محمد نیز یکی دیگر از سه قلوهاست که از خاطرات خود می‌گوید: در دانشکده فنی محسن طبقه همکف و حسین در پله‌های مابین طبقه هم کف و اول و من در طبقه دوم بودم دو نفر از دانشجویان یک لحظه به من با تعجب نگاه کردند و گفتند: مگه شما در طبقه  همکف نبودید و بعد در پله و الان هم طبقه دوم هستی چطور اومدی؟ گفتم تعجب نکنید ما سه قلو هستیم و آنهایی که دیدید برادران همسان من بودند.

محمد زکریازاده به یکی از سفرهای خود که اخیراً برای آزمون دکتری به ترکیه رفته بودند نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: هنگام ورود به ترکیه از اداره گذرنامه اعلام می‌کنند که یک نفر با سه گذرنامه به ترکیه وارد شده است که پلیس دنبال ما بود، ما رفتیم امتحان دکتری را بدیم پلیس آمد ما را دستگیر کند اما در بازجویی پی بردند که ما سه قلو هستیم و هر یک پاسپورت جداگانه داریم و هر سه پاسپورت مال یک نفر نیست که عذرخواهی نموده و ما را آزاد کردند.

همچنین در ترکیه رفته بودیم برای خرید از یک فروشگاه زنجیره‌ای مردم ما را می‌دیدند خیلی تعجب می‌کردند می‌آمدند در کنار ما ایستاده و عکس می‌انداختند. به هرجا که می‌رفتیم مسلمانان ترکیه با دیدن سه قلوهای همسان ایرانی دعا می‌خواندند و آن را نشانه عنایت خداوند متعال می‌دانستند.

این سه قلوها در پایان ضمن تشکر از مسئولین و دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به علت رشد و توسعه دانشگاه با امکانات و تجهیزات در حوزه پژوهش و آزمایشگاهی در رشته شیمی اظهار امیدواری کرد که دکترای این رشته نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود تا به جای عزیمت به دیار غربت در این دانشگاه ادامه تحصیل در مقطع دکترا فراهم شود.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 9:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

"اندی" ۵۴ ساله است و همیشه در تصاویر بسیار جوانتر از سن خود و با صورتی بسیار شفاف و پوستی شاداب و درخشان دیده میشود ، اما این هنرپیشه معروف هالیوودی در حالی که از باشگاه ورزشی در لوس آنجلس به سوی خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ چهره بدون آرایش و واقعی مدلی که برند معروف تجاری "اورال " برای تبلیغ محصولاتش از او استفاده می کند خریداران این محصولات را شوکه کرد.

جام کشکول؛ "اندی مک دوئل" از سال ۱۹۸۵ برای برند تجاری "اورال" یکی از بهترین و معتبر ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسه به تبلیغ پرداخته است.

چهره او اخیرا روی پوسترهای تبلیغاتی مربوط به معرفی یک محصول جوانسازی پوست و ضد چروک استفاده شده است. اما اخیرا او در حالی شکار عکاسان شد که هیچ آرایشی به چهره نداشت و صورت او بسیار متفاوت از آنچه در آگهی های تبلیغاتی دیده می شود بود.
 

 "اندی" ۵۴ ساله است و همیشه در تصاویر بسیار جوانتر از سن خود و با صورتی بسیار شفاف و پوستی شاداب و درخشان دیده میشود ، اما این هنرپیشه معروف هالیوودی در حالی که از باشگاه ورزشی در لوس آنجلس به سوی خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.

                    

 
بسیاری از بینندگان این تصاویر بعد از انتشار آنها اعلام کردند واقعا شوکه شده اند و همیشه فکر میکردند این معجزه محصولات "اورال " است که این زن پوستی این چنین شفاف و زیبا دارد اما چهره واقعی این خانم حکایت دیگری را برای این برند تجاری رقم زد.
 
 

او اخیرا بازی در یک سریال تلویزیونی را به پایان رسانده است . دختر او " سارا مارگارت" که زیبایی خاصی دارد نیز وارد دنیای مدلینگ شده و به نظر می رسد جانشین مناسبی برای مادرش باشد.



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 6:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


- بفرمایید ریاست جمهوری!



 
- لازم باشه ، خودم هُلت می دم ؛ قضیه مرگ و زندگیه!


- قربون اون شیرین زبونی هات برم من! میکروفن درست کنت هم می شم؛ فقط دولت بعد هوای ما رو داشته باش



خبردار!




- هر جا بری منم میام مشایی...دنبالتم فدات بشم مشایی




- آقا راه رو باز کنین، رئیس جمهور بعدی داره میاد...

منبع : آفتاب



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 1:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1392/139202221812eeafb.jpgحضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمود مرتضائی‌فر را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسمه تعالی
درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمود مرتضائی‌فر را كه از یاران صمیمی انقلاب و خدمتگزار با وفای نماز جمعه‌ی تهران بودند به بازماندگان و دوستان ایشان تسلیت میگویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت میكنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۲ اردیبهشت
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 6:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خود را برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، در معرض رأی و نظر شما قرار می‌دهم تا در این برهه حساس از تاریخ کشور که مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ادلّه‌ای که بر شما مخفی نیست، زمینه تأثیر تهدیدها و تحریم‌های خارجی را هموار کرده است، یک‌بار دیگر به وظیفه و تکلیف انقلابی و تاریخی خویش عمل کرده باشم و نیز با ایجاد رقابتی سالم و مؤثر، شرایط تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مورد تأکید رهبری معظم انقلاب فراهم آید.
مهر - آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در نخستین اقدام انتخاباتی خود بیانیه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم، وفادار و قدرشناس ایران اسلامی

پس از گذشت ماه‌ها رایزنی با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و به پاس قدردانی و احترام به توصیه‌های ضمنی یا مستقیم برخی مراجع عالی‌قدر و یا درخواست فضلا، علمای حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات، دانشگاهیان، دانشجویان، صنعتگران، تولیدکنندگان، کارگران، کشاورزان، نویسندگان، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف مختلف، احزاب، گروه‌های متعدد و به‌ویژه خانواده‌های مکرم شهدا، ایثارگران و با ایمان کامل به نقش بی‌بدیل آحاد مردم خونگرم و صمیمی در تعیین سرنوشت کشور، خود را برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، در معرض رأی و نظر شما قرار می‌دهم تا در این برهه حساس از تاریخ کشور که مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ادلّه‌ای که بر شما مخفی نیست، زمینه تأثیر تهدیدها و تحریم‌های خارجی را هموار کرده است، یک‌بار دیگر به وظیفه و تکلیف انقلابی و تاریخی خویش عمل کرده باشم و نیز با ایجاد رقابتی سالم و مؤثر، شرایط تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مورد تأکید رهبری معظم انقلاب فراهم آید.

عزم پاسخ قاطع به ادعاهای کذب و القای ناکارآمدی نظام اسلامی، ضرورت ایجاد اتحاد، اعتماد و قابلیت جمع کردن همه سلایق و طیف‌های داخل خانواده نظام و انقلاب اسلامی و مدیران دلسوز و با تجربه کشور را می‌طلبد که بعضاً به دلیل برخوردهای تنگ‌نظرانه و افراطی، در حال حاضر، کم‌کار، منزوی یا خانه‌نشین شده‌‌اند، ایجاد اعتدال و استفاده از همه قابلیت‌های مدیران مجرب از طیف‌های مختلف، مرا نیز مانند سایر دلسوزان نظام بر آن داشت تا با توجه به شرایط داخلی و تهدیدات و تحریم‌های خارجی، برای رفع تدریجی معضلات و مشکلات عدیده کشور، به مدد شما مردم وفادار، پا به عرصه خدمتگزاری بگذارم تا انشاءالله، دست در دست هم دهیم به مهر/ میهن خویش را کنیم آباد.

برای اینجانب، اعتلای ایران اسلامی و تقویت مکتب اهل بیت (ع) بسیار مهم‌تر از آنست که برای انجام وظیفه و تکلیف خویش به تعریف و تمجید اختلاف‌برانگیز دشمنان دانا و تهدید، تحدید، بداخلاقی و تخریب دوستان نادان توجه نمایم؛ آنگونه که یک سرباز در دفاع از آرمان‌هایش، جانش را در طبق اخلاص می‌نهد، من نیز آبرو و اعتبارم را که در طول نیم قرن گذشته از انقلاب اسلامی و مردم گرفته‌ام برای اسلام، انقلاب و مردم و اعتلای میهن به دست می‌گیرم و با تأکید بر اعتدال علوی که چپ و راست، افراط و تفریط را ضلالت و گمراهی می‌داند، پا به میدانی ‌گذارم که قبلاً در سال‌های پس از جنگ 8 ساله حزب بعث علیه ایران که نتیجه آن ویرانی 5 استان کشور و نابودی زیرساخت‌ها و امکانات بود، تجربه کرده بودم. سال‌هایی که به دلیل وجود همدلی، اتحاد و اعتماد در جامعه و به کمک شما مردم فهیم و قدرشناس، به تدریج رکود اقتصادی، دلسردی‌های اجتماعی، ویرانی‌های زیرساخت‌ها و تولید، کسر بودجه، بیکاری و مشکل کسب و کار، از کشور رخت بربست و ایران عزیز به دست شما مردم و استفاده از مدیران لایق، دلسوز و معتدل از همه طیف‌ها و سلایق سیاسی، به رشد و بالندگی رسید و در عرصه بین‌المللی و سیاست خارجی نیز، با تنش‌زدایی، ایجاد تعامل و گفت‌وگوهای سازنده و شفاف براساس احترام و حفظ عزت و کرامت، حقانیت سیاسی کشور را هم به اثبات رساندیم.

اکنون، با توکل بر خدا و با حضور شما مردم در انتخابات، مطمئنم، فصلی تازه و سرشار از امید در تاریخ معاصر ایران با خلق حماسه رقم خواهد خورد که همه ایرانیان با قومیت‌ها، زبان‌ها، مذاهب و ادیان و حتی سلایق مختلف سیاسی، برای سربلندی خود، میهن عزیز و نسل‌های آینده تلاش خواهند کرد. انشاءالله



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 3:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شیراز - خبرگزاری مهر: زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر دقایقی پیش شیراز را لرزاند.

به گزارش خبرنگار مهر، زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر ساعت 3و 10 دقیقه بامداد امروز یکشبه در طول جغرافیایی 52.70 و در عرض جغرافیایی 29.56 شیراز را لرزاند. این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این زمین لرزه در اطراف دریاچه نمک رخ داده و به دلیل عمق کم به شدت احساس شد.

حسن فیاض پور ادامه داد: در حال حاضر گروه هایی از هلال احمر و... نیز برای بررسی به اطراف مهارلو اعزام شده اند. 

دریاچه نمک در حدود 17 کیومتری شیراز قرار دارد.



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 10:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در این فیلم یکی از عناصر ارتش آزاد سوریه با شکافتن سینه یک شهروند سوری قلب او را از سینه درآورده می‌خورد.
تسنیم: یکی از عناصر گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» با شکافتن سینه یک شهروند سوری قلب او را از سینه درآورد و خورد.

به گزارش پایگاه سوری الخبر پرس امروز یک‌شنبه فیلمی از یکی از عناصر گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» پخش کرده است که رفتاری غیر انسانی از خود نشان داده است.

در این فیلم یکی از عناصر ارتش آزاد سوریه با شکافتن سینه یک شهروند سوری قلب او را از سینه درآورده می‌خورد.

این پایگاه خبری از کاربران خود به دلیل صحنه‌های فجیع این فیلم عذرخواهی کرده و دیدن آن را به افراد زیر ۲۱ سال توصیه نکرده است.



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 7:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش رویداد، گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و خوردن تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.

گلشیفته فراهانی 3 روز پیش جنازه اش در خانه ای متروکه پیدا شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.

وی با خروج از ایران به همکاری با سینمای فاسد غرب پرداخته و در داخل کشور مورد انتقادهای شدید اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و موجبات سرشکستگی زنان و دختران محجوب ایران زمین را فراهم آورد.

عاقبت گلشیفته فراهانی با پایانی تلخ، درس عبرتی شد برای تمامی کسانی که به عزت و آبروی زن ایرانی خیانت می کنند.



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 3:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از کناره‌گیری خود در این انتخابات به نفع هاشمی رفسنجانی خبر داد.
به گزارش مشرق، جواد اطاعت در گفتگو با خانه ملت٬ با اعلام انصراف خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به نفع آیت الله هاشمی رفسنجانی٬تأکید کرد: با حضور ایشان دیگر تکلیفی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری احساس نمی‌کنم و به تبعیت از تصمیم اصلاح‌طلبان در اجماع بر روی کاندیدای واحد٬اعلام انصراف خود را به نفع رئیس مجمع تشخیص مصلحت اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: همانطور که پیش از این نیز در کنفرانس خبری خود عنوان کردم در صورت حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی یا سید محمد خاتمی انصراف خود را اعلام خواهم کرد که اکنون هنگام عمل به این گفته است.

عضو شورای راهبردی اصلاح‌طلبان٬ گفت: به طور طبیعی رویکرد من در انتخابات پیش‌رو٬ رویکردی برآمده از خرد جمعی اصلاح‌طلبان است و تصمیم دارم پروسه انتخابات ریاست‌جمهوری را هماهنگ با سایر اصلاح‌طلبان به پیش ببرم.

این نماینده ادوار مجلس٬ی ادآور شد: در آینده نزدیک تصمیم دارم در قالب ارسال نامه‌ای برای آیت الله هاشمی رفسنجانی مشکلات پیش‌روی کشور بویژه معضلات اقتصادی را به اطلاع وی برسانم.



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 12:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نتایج اولیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

خبرگزاری فارس: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد+لینک اعلام نتایج

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج اولیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در قالب کارنامه تنظیم شده و برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است، داوطلبان برای اطلاع از نتیجه خود می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

بنابراین گزارش، داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) را وارد کنند.

بر اساس این گزارش، دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون کارشناسی ارشد سال 92 نیز از ساعت 22 امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

شایان ذکر است، داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته، 100 کدرشته‌ محل را انتخاب کنند و انتخاب رشته نیز از روز سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.



تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 6:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان که مدت ها  شعار زنده باد بهار را به همراهی اسفندیار رحیم مشایی در دستور کار خود قرار داده بود و در سفرهای استانی مختلف رئیس جمهور کشورمان دست او را بالا برده و از او تمجید می کرد. امروز به همراه او به ساختمان وزارت کشور رفت و در هنگام ثبت نام دستان او را به نشانه تایید بالا برد و او را به رسانه های داخلی و خارجی معرفی کرد.


احمدی نژاد درباره تخلف بودن حضورش در کنار رحیم مشایی هنگام ثبت نام ، عنوان کرد: امروز برای آمدن به وزارت کشور مرخصی گرفته ام.

اسفندیار مشایی اعلام کرد که رییس جمهور امروز برای همراهی با من اولین بار در طول 8 سال ریاست جمهوری‌شان مرخصی بودند.
 










تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 9:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در پی استعفای رامین مهمان پرست برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیدعباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه با حفظ سمت سخنگوی وزارت خارجه کشورمان شد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، در پی استعفای رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت خارجه برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از زحمات مهمان پرست، سیدعباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی جدید این وزارتخانه منصوب کرد.