عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: یک جامعه‌شناس گفت: برخی از دانش‌آموزان دختر به دلیل ناآگاهی و کم تجربگی اقدام به عکس‌برداری از خود با تلفن همراه در مدرسه می‌کنند، که همین امر زمینه‌ساز سوء استفاده دیگران را فراهم می‌کند.

خبرگزاری فارس: سوء استفاده‌ از عکس‌هایی که دانش‌آموزان دختر با تلفن همراه در مدرسه می‌گیرند

عالیه شکربیگی، جامعه‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به اینکه شیوه‌های و ابزار برقراری ارتباط در هر زمان، شکل و قالب مشخصی به خود می‌گیرد، اظهار داشت: اختراع تلفن ‌همراه را می‌توان از اختراعات مهم بشر دانست.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 9:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشمولان غيرغايبي كه تا پايان سال 1390 واجد شرايط معافيت‌هايي از قبيل معافيت جد و جده ، سه‌برادري و .. بوده‌اند در صورتي كه همچنان واجد شرايط معافيت هستند تا 31 شهريور سال 91 فرصت دارند تا براي ثبت و رسيدگي به درخواست خود اقدام كنند.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 7:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود 2500 نفر جذب می‌کنند.

به گزارش ايسنا، شرکت مخابرات ایران اعلام كرد كه جذب این افراد در مقاطع تحصیلی لیسانس و بالاتر از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و ارزیابی صلاحیت خواهد بود.

رشته‌های تحصیلی مورد قبول عبارتند از: برق ( قدرت، کنترل )، مخابرات الکترونیک، فیزیک ( نظری، کاربردی )، ICT ، کامپیوتر ( نرم‌افزار، سخت‌افزار و IT )، حسابداری ، اقتصاد (نظری ، بازرگانی)، برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی، مدیریت صنعتی و دولتی، مدیریت بازرگانی، ریاضی ( کاربردی)، MBA، علوم اجتماعی (روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی، پژوهشگری و برنامه‌ریزی علوم اجتماعی)، علوم ارتباطات اجتماعی ( روزنامه نگاری، روابط عمومی، تحقیق در ارتباطات، مدیریت رسانه و تبلیغ ) مهندسی صنایع، آمار و مترجمی زبان انگلیسی.

شرایط عمومی، اختصاصی، نحوه و تاریخ ثبت نام، آزمون و گزینش به زودی از طریق سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir به اطلاع داوطلبان می رسد.



تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 3:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

"عماریون"- هیئت روضه الزهرا (س) با محکومیت بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت امام هادی (ع) بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد . به گزارش صراط این هیئت که در محل امامزاده سید ناصرالدین در خیابان خیام تهران قرار دارد جهت کشتن خواننده هتاک 20 میلیون تومان جایزه نقدی قرار داده است.

***.
بسم الله الرحمن الرحیم
***.
حدود چند ماه پیش صفحه ای در وب سایت فیس بوک با هدف توهین و هتک حرمت به مقام والای حضرت امام هادی (ع) شکل گرفت و عده ای گمراه دست به تبلیغات گسترده زده تا آنجا که به عضو گیری کثیری از کاربران ضد دین انجامید.

    این افراد با توهین به جایگاه رفیع ولایت و امامت سعی در کم رنگ کردن تلائلو انوار الهی اهل بیت داشته و هم چون یزیدیان در خواب غفلت دست شیطان را به بهانه بندگی بوسه زده اند ولی غافل از آنند که در جهل مرکب خویش تا ابد گرفتار خواهند آمد.

    اما گمراهی این افراد به همینجا ختم نشد ! تا جایی که در روزهای گذشته شاهين نجفي خواننده رپ که از سال 84 تاکنون با شبکه هاي معاند و بيگانه همکاري دارد در جديدترين آلبوم خود ،با وقاحت تمام اقدام به توهين به حرم امام رضا (ع) و شخصیت بزرگوار امام هادی (ع) و امام زمان (عج) کرده است.

    پوستر جديدترين آلبوم شاهين نجفي با نام "نقي” در حالي منتشر شده است که در طراحي اين پوستر به حرم مقدس امام رضا (ع) توهين شده و همين امر باعث بروز واکنش هاي منفي در میان ایرانیان شده است.

    شبکه بی بی سی فارسي نيز با بی شرمی در حمايت از اين اقدام زشت براي سايتي که اولين بار اين آهنگ را پخش نموده است جايزه ويژه ای در نظر گرفت.

    به دنبال بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت مقدس ائمه معصومین (س) هیئت روضه الزهرا (س) نیز این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و از هیچ اقدامی جهت پاسخگویی به این عمل وقیح کوتاهی نخواهد نمود و برای هرگونه عملیات میدانی منتظر اشاره ای از طرف امام خامنه ای می باشد.



هیئت روضه الزهرا (س) برای به درک واصل کردن شاهین نجفی مرتد 20 میلیون تومان جایزه در نظر میگیرد

 



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 3:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 11:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مجید جمالی فشی عامل ترور شهید علی‌محمدی صبح امروز در آخرین صحبت‌های خود پیش از اجرای حکم، خود را آینه آینده کسانی توصیف کرد که در این راه گام بر می‌دارند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: جاسوس موساد و عامل ترور شهید علی محمدی، صبح امروز و پیش از اجرای حکم اعدام گفت: در مورد اشتباهات گذشته خودم نمی‌دانم که چه بگویم خیلی از کارها و تجربه‌ها راه برگشت ندارد. پایان راه کج و بدی همین جایی است که من ایستاده‌ام.

جمالی فشی در آخرین اظهار نظر خود گفت: من آینه آینده آنهایی هستم که در این راه گام بر می‌دارند.



تاريخ : 24 / 2 / 1391برچسب:, | 8:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کارشناسان سازمان اتش نشانی اتصال در سیم کشی برق بازار مبل تهران را علت اصلی اتش سوزی دیروز اعلام کرده اند اما یک مقام مسوول در سازمان اتش نشانی گفت بکارگیری نادرست عایق های صوتی، حرارتی در این مجتمع تجاری بوده که موجب شده یک اتصالی معمول برق در مجاورت عایق های صوتی، حرارتی چنین اتش سوزی گسترده ای را پدید اورد.

به گزارش شفاف با طرح اين پرسش كه «پشت پرده آتش‌سوزی بازار مبل تهران چه بود؟» نوشت: پیش از این نیز کارشناسان نسبت به استفاده نادرست و بکارگیری غلط این عایق ها هشدار داده و گفته بودند بسیاری از سازندگان استانداردهای لازم را در نصب این عایق ها رعایت نمی کنند و این عایق ها در مجاورت سیم کشی های برق به باروت آماده انفجار تبدیل می شوند و با کوچکترین اتصالی در سیم کشی برق، اتش سوزی های بزرگ پدیدخواهد آمد چرا که عایق ها به شدت اشتعال زا هستند.

نگاهی به حوادث اتش سوزی در شهرهای بزرگ نشان می دهد این هشدار بی جا نبوده است.

این درحالی است که استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در ساختمان ها در تمام دنیا از استانداردهای اجباری تبعیت می کند اما در کشور ما متاسفانه نظارتی در این زمینه وجود ندارد و این عایق ها که برای رفاه بیشتر مردم طراحی و ساخته شده اند ، در ایران بدلیل عدم تعهد و بی توجهی برخی سازندگان، به بلای جان مبدل می گردند.

آتش سوزی چندساعته دیروز در بازار مبل تهران میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.



تاريخ : 24 / 2 / 1391برچسب:, | 4:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

عامل ترور شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای کشورمان روز سه شنبه اعدام می شود.

به گزارش  مهر، مجید جمالی فشی عامل ترور شهید مسعود علیمحمدی دانشمند هسته ای کشورمان و استاد دانشگاه تهران صبح روز سه شنبه به دار مجازات آویخته می شود.

 



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می‌کنیم و از خودمان می‌پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال‌تر می‌کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که کدام هدیه‌ها مادر را خوشحال نمی‌کنند؟!
بر‌ترین‌ها با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می‌کنیم و از خودمان می‌پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال‌تر می‌کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که کدام هدیه‌ها مادر را خوشحال نمی‌کنند؟!

۱. دئودورانت. دئودورانت محصولی است که در کیف یا کمد همه افراد پیدا می‌شود. اما دادن آن به عنوان هدیه می‌تواند یک اشاره غیرمستقیم باشد، نه؟!

۲. سی دی‌های ایروبیک و کاهش وزن. خوب مسلماً چیز به دردبخوری است اما می‌تواند حامل یک پیام نه چندان خوشایند باشد: «شما چاق هستید و باید وزن کم کنید!»

۳. حیوانات خانگی. شاید شما حیوانات را دوست داشته باشید اما واقعاً مادر هم آن‌ها را دوست دارد؟ این هدیه را فقط در صورتی بخرید که مادرتان عاشق حیوان‌ها باشد!

۴. گل‌های مصنوعی. این گل‌ها نه پژمرده می‌شوند و نه رشد می‌کنند، و اکثراً فاقد زیبایی واقعی هستند... کمتر خانمی این گل‌ها می‌پسندد، و مادر شما هم از این قاعده مستثنی نیست.

۵. وسایل آشپزخانه کم کاربرد. البته بعضی وسایل آشپزخانه واقعاً خوب و کاربردی هستند و می‌توانند خیلی از خانم‌ها را خوشحال کنند، ولی چیزهایی که کاربرد زیادی ندارند و شاید حتی یک بار هم به در مادر نخورند –مثلاً توت فرنگی قاچ کن! – نمی‌توانند ایده خوبی باشند.


۶. جوراب. همه ما چند جفت جوراب در خانه داریم که بعضی از آن‌ها را بیشتر از بقیه دوست داریم... ولی کمتر کسی با دیدن یک جفت جوراب به عنوان هدیه خوشحال می‌شود.

۷. قابلمه و ماهیتابه. مادر‌ها آشپزی را دوست دارند، ولی آن‌ها باید بدانند که در نظر بچه‌هایشان چیزی بیشتر از یک آشپز خصوصی هستند!



تاريخ : 11 / 2 / 1391برچسب:, | 1:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نتایج پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات صبح امروز اعلام شد.

به گزارش فارس، کسانی که از تاریخ 22فروردین ماه لغایت 6 اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سایت www.atabat.haj.ir مراجعه و نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام را مشاهده کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات آمده است:  با پایان یافتن زمان پیش ثبت نام عتبات عالیات و با عنایت به اینکه تعداد متقاضیانی که پیش ثبت نام نموده اند از ظرفیت اعزام در این دوره بیشتر بوده است، سازمان حج و زیارت در حد ظرفیتهای اعزام استانها اقدام به قرعه کشی نموده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به همین سایت پیش ثبت نام و وارد نمودن کد رهگیری (که در هنگام پیش ثبت نام دریافت نموده اند) و کدملی خود از روز دو شنبه مورخ 11/02/91 از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.

همچنین  قرعه کشی بصورت گروهی انجام شده و برای گروه هائی که در قرعه کشی انتخاب شده اند اولویت تشرف (1 تا 4) تعیین شده است لذا درصورت پذیرفته شدن در قرعه کشی از روز سه شنبه مورخ 12/02/90 به ترتیب زیر با مراجعه به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروانها اقدام فرمائید: اولویتهای( 1 و 2 ) از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 12/02/91 و  اولویتهای (3 و 4) از ساعت 13 عصر روز سه شنبه مورخ 12/02/91 می توانند به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام مراجعه کنند.

گروه قیمتی تعیین شده برای هرکاروان براساس کیفیت و امکانات هتل محل اقامت با سایر هتلها بوده و ارتباطی با نزدیکی و دوری به حرم ندارد (اکثر هتلهای الف و ب موجود در نجف و کربلا در فواصل متوسط تا دور از حرم می باشند).  داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام ضروری است ضمنا فرزندان بالای 17 سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند.  فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای الویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نیست.



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبر دریافت پاداش 100 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دستور احمدی‌نژاد مبنی بر پیگیری این موضوع، با واکنش صابر فیضی متهم ردیف اول این خبر مواجه شد.

به گزارش  مشرق ،فیضی که از انتشار این خبر شگفت‌زده شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پرداخت پاداش به مدیران یک رویه معمولی و آشکار است. با توجه به اینکه پاداشها با تصویب مجمع و اطلاع مسئولین دولتی پرداخت می شود و از طرف سهامداران بوده ،روالی عادی است و از خبر دستور پیگیری رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم. 
 
وی افزود :این پرداخت ها با مصوبه هیات مدیره و مجمع شرکت و تایید مسئولین دولتی مرتبط با پرداخت پاداش‌ها صورت گرفته و حالا دستور پیگیری می‌دهند.؟
 
فیضی با بیان این که رقم پاداشها با توجه به خصوصی بودن شرکت مخابرات، ازعرف کمتر است گفت: بر اساس مصوبه مجمع، مدیران باید یک ده هزارم سود شرکت را در مجمع بین کارکنان تفسیم کنند اما اکنون که زمان انتخابات مجمع مدیرعامل شرکت مخابرات نزدیک است، موضوعاتی از این دست را برای بنده عنوان می کنند. شاید قصد دارند کسی را جانشین من کنند که این خبرها منتشر می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با وجودی که خود وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از توزیع پاداش مجمع مخابرات سال گذشته بین مدیران آگاه بود است اما دستور نشر این خبر را داده است..
 
فیضی در پاسخ به این سوال که پس چرا این پاداش‌ها موجب افزایش حقوق کارکنان شرکت مخابرات نشده است گفت: حقوق کارکنان شرکت مخابرات حدود 20 درصد در کل کشور افزایش داشته و این مورد در فیش حقوق کارکنان قابل مشاهده است.
 
وی افزود: انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این انتشار این خبر خاص واکنشی نشان دهند و نگرانی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند. در حالی که چنین موضوعی با توجه به خصوصی بودن 600 شرکت زیر مجموعه و تاثیر عملکرد آنان در این شرکت بزرگ ،رویه ای معمول به نظر می رسد.



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 1:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پرواز 658 هما از مقصد دوبی که قرار بود 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند به تهران نرسید و سانحه غیرمترقبه ای باعث فرود اضطراری این هواپیما در بندرعباس شد اما شواهد حکایت از آن دارد که به مسافران آسیبی نرسیده است.

 

به گزارش مشرق به نقل از بازتاب؛ مطابق با برنامه پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی، هواپیمایی ایران ایر امشب یک پرواز از مبدا دوبی به تهران در لیست پروازها داشت که قرار بود ساعت 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند اما یک حادثه که در پروازهای دیگر کشورها رخ داده اما در کلکسیون حوادث پروازی کشورمان جایش خالی بود، باعث شد تا هواپیما مجبور به فرود اضطراری در میانه مسیر شود.

مسافران پرواز 658 خطوط هوایی هما را که علی الظاهر یک هواپیمای ایرباس A320 که احتمالاً خریده یا اجاره شده از خطوط هوایی ژاپن (ANA) بود، در طول مسیر بازگشت با پرنده برخورد کرد که به همین دلیل شیشه چپ هواپیما خورد شد و همین مسئله نگرانی برخی مسافران را در پی داشت اما در نهایت پس از هماهنگی با فرودگاه بندرعباس، هواپیما به شکل اضطراری در باند این فرودگاه، بر زمین نشست.

 

علی الظاهر مسافران این پرواز در انتظار آمدن یک هواپیمای مسافربری جایگزین از تهران به بندرعباس هستند تا ایشان را برای طی ادامه مسیر تا فرودگاه امام خمینی (ره) حمل نماید. شواهد حکایت از آن دارد که مسافران پرواز در سلامت کامل به سر می برند.



تاريخ : 4 / 2 / 1391برچسب:, | 9:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري گردانندگان سايت «فساد در سينماي ايران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدي كاكوان با بيان اينكه ماموران فتا براي ارتقاي ضريب امنيت در فضاي مجازي اقدام به رصد اينترنتي سايت‌ها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اينترنتي به سايت با عنوان « فساد در سينماي ايران» روبرو شدند كه كارآگاهان پليس فتا در بررسي اين سايت دريافتند كه گردانندگان اين سايت اقدام به انتشار عكس‌هاي خصوصي بازيگران ايراني مي‌كنند كه با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي با بيان اينكه ماموران در بررسي‌ها آدرس گرداننده اين سايت در ساوجبلاغ شناسايي شد، گفت: كارآگاهان در قراري صوري با گرداننده اين سايت، وي را دستگير كردند.

كاكوان افزود: كارآگاهان با اخذ نيابت قضايي وارد مخفي‌گاه اين فرد شدند كه در بررسي كيس اين فرد مشخص شد كه او تصوير بازيگران داخلي را با تصاوير مستهجن خارجي تركيب كرده و در سايت خود تحت عنوان «فساد در سينماي ايران» بارگذاري مي‌كرده است.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي ضمن قبول بزه انتسابي هويت ديگر خود را نيز معرفي كرد و گفت: همدست ديگر او نيز در عملياتي پليسي دستگير و آنان در اعترافات خود عنوان كردند كه هر كدام مبلغ 120 هزار تومان از فردي ناشناس دريافت مي‌كردند تا نسبت به اين عمل اقدام كنند.

كاكوان با بيان اينكه ماموران در تحقيقات دريافتند كه فردي كه به متهمان پول مي‌داده تا آنان اين سايت را اداره كنند با نام جعلي اقدام به باز كردن حساب كرده است و تحقيقات براي دستگيري اين فرد ادامه دارد.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، این روزها علاوه بر استخراج نفت و گاز طبیعی و جلوافتادگی از اعراب در توسعه میادین مشترک هیدروکربوری، ساخت پالایشگاه و توزیع بنزین یورو چهار، یک ماموریت جدید دیگر به وزارت نفت واگذار شده است.ژ

پس از آب گرفتگی خطوط و ایستگاه‌های متروی تهران در غرب پایتخت و ناتوانی مراکز مختلف آتش نشانی و امداد و نجات در تخلیه این آب، رئیس جمهوری ماموریت جدیدی را به وزارت نفت واگذار گرده است.
 
بر این اساس در ستاد بحران وزارت نفت و با دستور مستقیم رئیس جمهوری، شرکت حفاری شمال مسئولیت تخلیه آب ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران را بر عهده گرفته است.
 
هدایت الله خادمی امروز در گفتگو با مهر با تایید واگذاری تخلیه آب در ایستگاه های متروی تهران، گفت: هم اکنون 26 نفر از مدیران و کارشناسان این مجموعه طرح ویژه ای را برای تسریع در تخلیه آب ایستگاه‌های مترو در دستور کار قرار داده اند.
 
مدیرعامل حفاری شمال با اعلام اینکه در شرایط فعلی 13 پمپ پیشرفته تخلیه آب ویزه پروژه نفتی برای تخلیه آب ایستگاه های مترو تدارک دیده شده است، اظهارداشت: هم اکنون این تجهیزات در ایستگاه های دکتر جبیب اله و اکباتان تهران مورد استفاده قرار گرفته است.
 
مهدی پور مدیر بحران این مجموعه نفتی هم از آغاز تخلیه گسترده آب در ایستگاه دکتر حبیب اله متروی تهران خبر داد و تاکید کرد: با توجه به پیشرفت فعلی کار پیش بینی می ود در کوتاه ترین زمان امکان تخلیه این آب فراهم شود.
 
به گفته این مقام مسئول با کمک با پمپ‌های 6 اینچی موجود در محل پس از گذشت 24 ساعت موفق به تخلیه 17 متر از ارتفاع آبهای موجود در ایستگاه حبیب الهی متروی تهران شدیم.
 
رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت حفاری شمال خاطرنشان کرد: این شرکت در ایستگاه استاد معین نیز با اعزام یک گروه 10 نفره و رفع نقص تعداد هشت دستگاه از پمپهای موجود حضور موثری داشت.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

طي روزهاي گذشته پيامكي با اين مضمون «كد پستي را با ارسال شماره تلفن ثابت به شماره ۷۰۸۷ و هزينه‌ ۲۰۰ تومان دريافت كنيد» از شماره ۵۰۱۰۰۰ كه شركتي خصوصي و واسطه با شركت پست است به برخي مشتركان ارسال شد.

به گزارش ايسنا، پيگيري از روابط عمومي شركت پست جمهوري اسلامي ايران در اين باره به اين نتيجه رسيد كه اين پيامك از سوي شركت پست جمهوري اسلامي ايران و از طرف شركتي خصوصي واسطه و با امضاي قراردادي ميان شركت‌ها، ارسال شده‌ است.

بر اين اساس طي قراردادي كه شركت پست جمهوري اسلامي ايران با يك شركت خصوصي امضاء كرده ست، مشتركان مي‌توانند از طريق شماره ۷۰۸۷ و ارسال پيامك كد پستي خود را با هزينه ۲۰۰ تومان دريافت كنند كه البته اين طرح آزمايشي است و پس از قطعي شدن آن از سوي شركت پست، مبلغي هم از سوي شركت مخابرات از مشتركان اتخاذ خواهد شد.

روابط عمومي شركت پست اعلام كرده است: دريافت كد پستي از طريق شركت پست از طريق سايت اين شركت و انتخاب گزينه‌ دريافت كد پستي هم امكان‌پذير است كه در مواردي خاص نيز اين امكان با گذشت زمان بيش‌تري تلفني ممكن خواهد شد.

افراد مي‌توانند با ورود به سايت www.post.ir و انتخاب گزينه‌ي دريافت كد پستي مشتركين وارد صفحه‌اي از سوي اداره كل جغرافيايي و كد گذاري پستي كشور مي‌شوند كه در آن " فرم استعلام کدپستی ۱۰ رقمی" با انتخاب دو گزينه‌ي "اماكن مسكوني" و "اماكن تجاري" اطلاعاتي از متقاضيان خواسته مي‌شود كه متقاضيان پس از تكميل آن مي‌‌توانند در مدتي كوتاه كد پستي خود را دريافت كنند.

افرادي كه پيش‌تر ثبت‌نام كرده‌اند مي توانند از طريق كد رهگيري ۱۰ رقمي شان كد پستي خود را دريافت كنند. در فرم درخواست كد پستی ۱۰ رقمی اماكن مسكونی و تجاري آمده است: "در صورت اظهار و تکمیل ناقص اطلاعات درخواستی امکان دسترسی به کدپستی ده رقمی میسر نمی‌باشد".

در اين سيستم مشخصات متقاضی شامل نام، نام خانوادگي، شماره ملي، كد شهرستان،‌ شماره ثابت، شماره تلفن همراه، كدپستي قديمي و اي‌ميل خواسته مي‌شود. در ادامه مشخصات مکانی که درخواست دریافت کدپستی آن را دارید از متقاضيان خواسته مي‌شود كه شامل استان، شهرستان، دهستان، بخش، خيابان و آدرس كامل است. همچنين در صورت تایید اطلاعات فوق برای ورود اطلاعات خانوار مي‌توان کلید تاييد را براي ادامه انتخاب كرد تا با دريافت كد رهگيري كد پستي آن‌ها ارسال شود.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 ارسال پيامك هاي عجيب براي مشتركان تلفن همراه از صبح امروز برخي از مردم را نگران كرد.

به گزارش رجانيوز، از صبح امروز از برخي سنتر هاي بانك ها براي مشتركان تلفن همراه پيامك هايي ارسال مي شود كه در آن به مشتركان از برداشت و واريز برخي مبالغ خبر مي دهد .

در يكي از پيامك هاي ارسالي كه با عنوان بانك توسعه تعاون ارسال شده به مشترك اعلام شده كه مبلغ هفت ميليون ريال بابت برداشت چك از حساب شما كسر شد اين پيامك با شماره 1000700 براي مشتركان ارسال شده است .

در ديگر پيامك ارسال شده براي مشتركان از برداشت مبلغ 10000 ريال از حساب خبر داده كه اين پيامك هم از شماره 10001552 براي مردم ارسال شده است .

تا اين لحظه هيچ مقام مسئولي در اين خصوص اظهار نظري نكرده است.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 11:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محور هراز به دلیل ریزش کوه از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز مسدود شد.
به گزارش فارس و بر اساس اطلاعیه پلیس راهور، محور هراز در استان مازندران به دلیل ریزش کوه در حد فاصل امامزاده هاشم - سه راهی وانا از ساعت ۸:۳۰ امروز مسدود شده است.

براساس اعلام پلیس راهور این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 11:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نکته ابهام برانگیز در سانحه رانندگی معروف علی دایی ، بازنشدن کیسه های هوای اتومبیل آقای گل فوتبال جهان بود.



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 7:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در روزهایی که افت قیمت طلا و ارزان شدن دلار می توانست خوشحال کننده ترین خبر اقتصادی سال جدید باشد، لو رفتن اطلاعات حساب های بانکی اولین بحران پولی سال ۹۱ را برای مردم رقم زد. بحرانی که حتی بارندگی سیل آسای روز گذشته تهران و نشست ۱+۵ و کشمکش های سیاسی در خلیج فارس هم نتوانست از داغی آن کم کند.

شهرت در سومین وبلاگ
از خسرو زارع فرید، تا چند هفته قبل، تنها می توانستید یک بیوگرافی کوتاه در اینترنت پیدا کنید و دو وبلاگی که یکی از آنها به عکاسی هایش اختصاص داشت و دیگری تنها یک پست از سال ۲۰۰۵ را نمایش می داد. اما سومین وبلاگی که زارع فرید در فروردین ماه امسال ساخت، او را به جنجالی ترین چهره فروردین ماه ۹۱ تبدیل کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:تصویر , کودک , خواندنی ها, | 10:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از همشهری،‌ 14 دی ماه سال گذشته مردی به کلانتری 108 نواب رفت و خبر از ناپدید شدن دخترش داد.

وی گفت: چند روز پیش دختر 7‌ساله‌ام به نام زهرا زمانی که برای بازی از خانه خارج شده بود، ناپدید شد و هر چه گشتیم اثری از او پیدا نکردیم. ما حتی به بیمارستان‌ها هم سر زدیم اما هیچ‌کس خبری از دخترم نداشت. حتی در پزشکی قانونی هم هیچ اطلاعاتی از دختری با مشخصات زهرا ثبت نشده بود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای پیدا کردن دخترم از پلیس کمک بگیریم.

بعد از اظهارات این مرد، پرونده در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با توجه به اینکه پدر این دختر بچه کارگر یک شرکت تولیدی است و وضع مالی خوبی ندارد و از طرفی هیچ تماسی نیز درخصوص اخاذی با خانواده زهرا گرفته نشده، ماموران به این نتیجه رسیدند که فرضیه آدم ربایی در این پرونده مطرح نیست. با این حال تحقیقات آنها از مراکز بهزیستی نیز به نتیجه‌ای نرسید و هیچ ردی از دختربچه 7 ساله به دست نیامد.
 



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مهر: یک منبع آگاه در پلیس گفت: علاوه بر افشاکننده رمزهای کارتهای بانکی، مدیر شرکت آنیاک نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش مهر، این منبع آگاه اعلام کرد: مدیر شرکت فناوران آنیاک علاوه بر خسرو زارع فرید- افشاکننده اطلاعات کارت های بانکی- به علت سهل انگاری تحت تعقیب قرار گرفته است. متهم اصلی نیز تحت تعقیب پلیس اینترپل است.

وی ادامه داد: پلیس قبل از افشای اطلاعات در پی تهدید متهم و شکایت بانکها تحقیقات خود را آغاز کرده بود.

این منبع آگاه تاکید کرد: پس از افشای اطلاعات، بانک مرکزی با اطلاع رسانی نادرست موجب تشویش اذهان هموطنان شد.

براساس اطلاعات موجود نیاز به تغییر رمز وجود نداشت و مسئولان بانک مرکزی می توانستند در هفته های آینده به تدریج اقدام به تغییر رمزها کنند چرا که هیچ خسارت مالی دارندگان کارت را تهدید نمی کرد.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 10:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تصور کنید در حال قدم زدن در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند هستید که ناگاه تصاویر زنان نیمه برهنه روی توپ‌های بازی کودکان آن‌هم در وسط سالن نظر شما را به خود جلب می‌کند.

به گزارش رجانیوز، سوءاستفاده از جنسیت برای تبلیغات کالا یکی از پدیده‌های قرن بیستم است که متأسفانه هنوز هم بیش از گذشته یکی از ابزارهای مهم تبلیغات برای سوددهی بیشتر در شرق و غرب جهان محسوب می‌گردد.

اما این سوال را که با چه مجوز و توجیهی این محصولات غیرفرهنگی وارد کشور و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای که روزانه پذیرای ده‌ها هزار نفر است و به‌دنبال آن وارد خانه‌ها می‌شود، باید  از مسئولین امر پرسید.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 6:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

روز گذشته در ششمين جلسه دادگاه فساد بانكي كه به رياست قاضي سراج برگزار شد اتهامات 3 متهم دانه درشت اين پرونده مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفت.
در ابتداي اين جلسه فراهاني نماينده دادستان تهران طي سخناني با اشاره به پرونده گروه آريا گفت: اين گروه عدم شفافيت در ثبت حساب ها و اموال خود را داشتند كه نشان دهنده عدم فعاليت اقتصادي سالم و صحيح است. اين شركت در بسياري از موارد به دنبال فرار مالياتي و كتمان همه فعاليت ها بوده اند و نه تنها وجوه دريافتي از بانك ها را در توليد مصرف نكردند بلكه آن را در مسير مقاصد شخصي و غيرتوليدي هزينه كردند.
فراهاني گفت: هيچ كدام از وجوه دريافت شده از بانك ها كه به نام گروه ملي بوده در همان جا مصرف نشده و اعضاي اين گروه در مواجهه با افراد مختلف فعاليت خود را محرمانه خوانده تا كسي از آنها توضيح نخواهد. اين گروه همواره سعي كرده حسابرسي شركت هاي صوري را جزيره اي انجام دهد كه سرانجام اين كار فرار مالياتي بوده است.
نماينده دادستان ادامه داد: با بررسي انجام شده مي توان فهميد كه در زمان مديريت آريا، بدهي گروه ملي افزايش يافته است كه نشان دهنده عدم مديريت صحيح و همچنين نيت شوم گروه است. در بسياري از موارد اصلا در قبال گشايش ال سي ها نه كالايي داد و ستد شده و نه اصول اوليه بازگشايي رعايت شده است.
وي گفت: مه آفريد نخ تسبيحي بود تا دانه هاي تسبيحي كه قرار بود اين جرايم را انجام دهند به هم متصل كند. در اين ميان مي توان به ارتباط گسترده ميان مه آفريد و برخي مديران اجرايي، نمايندگان، مديران ارشد بانك ها و تشكيل شركت هاي خارجي اشاره كرد.
فراهاني با اشاره به تعدد حساب هاي بانكي و استفاده از مديران موجه استاني، تعداد بالاي ال سي ها و رشد انفجاري 154 درصدي شركت ها گفت: آمار نشان مي دهد كه اين گروه 5 يا 6 شركت بيشتر نبوده است و از سال 85 جهش خود را شروع كرده اما از سال 88 تا 90 اين رشد انفجاري بالا مي رود كه ناشي از جرم و فساد است لذا اين ادعا كه ما سوءنيت نداشته ايم در مورد تمام متهمان قابل قبول نيست.
2
ميليارد و 350 ميليون تومان خيريه گرفتم!



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 1 / 1391برچسب:, | 1:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


جانشین رئیس پلیس راهور تهران از ترافیک سنگین در معابر اصلی و بزرگراهی تهران خبر داد.

سرهنگ جمال بذرافشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: بزرگراههای اصلی پایتخت به دلیل بارش باران شدید با ترافیک سنگین مواجه شده اند. هم اکنون ترافیک در بزرگراههای همت، رسالت،نیایش،صدر، بابایی، یادگار امام (ره) سنگین است و تردد خودروها به کندی در حال انجام است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس از صبح امروز در معابر اصلی مستقر شده و اقدام به تسهیل ترافیک کردند. البته با توجه به حجم بالای خودروها بسیاری از خیابانها نیز با ترافیک روبرو شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران تاکید کرد: همچگونه آبگرفتگی گزارش نشده است و ماموران شهرداری در کنار پلیس حضور دارند تا بلافاصله آبگرفتگیها را رفع کنند.
 



تاريخ : 27 / 1 / 1391برچسب:, | 2:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

امکان برداشت وجه "فعلاً" وجود ندارد هم‌اکنون تنها گزینه فعال در اغلب خودپرداز‌ها تغییر رمز است و امکان برداشت وجه وجود ندارد.

 با اعلام بانک مرکزی و انتشار خبر هک شدن سه میلیون حساب بانکی در فضای اینترنت، این بانک برای ارتقاء امنیت حساب‌ها، به بانک‌های کشور اعلام کرد که تمام آیتم‌های خودپرداز‌ها غیر از گزینه تغییر رمز کارت غیر فعال شود.

 در اغلب خودپرداز‌ها امکان برداشت وجه وجود ندارد و تنها گزینه تغییر رمز فعال است. برخی افراد برای برداشت وجه به خودپرداز مراجعه کرده بودند که تنها با گزینه تغییر رمز مواجه شدند و این مساله مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده است.

به گزارش فارس،البته یکی از خودپردازهای یک بانک خصوصی امکان انتقال وجه را به مشتریان می‌دهد.



تاريخ : 26 / 1 / 1391برچسب:, | 12:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، پیش ثبت نام عتبات عالیات از سوی سازمان حج و زیارت از امروز 26 فروردین ماه آغاز شد و نام نویسی تا ساعت 24 روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، متقاضیان محترم تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از تاریخ 12/03/91لغایت 29/04/91 است، با رعایت موارد مشروحه ذیل و با تكمیل فرم مربوطه در سایت پیش ثبت نام http://atabat.haj.ir می‌توانند برای خود وهمراهانشان پیش ثبت‌نام كنند.

شروع پیش ثبت نام از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 26/01/91 لغایت ساعت 24 روز جمعه 08/02/91خواهد بود.

نتایج قرعه کشی روز دوشنبه 11/02/91بر روی سایت پیش ثبت نام http://atabat.haj.ir قابل رویت خواهد بود.

«به جهت آشنایی کامل با مراحل و روش ثبت نام خواهشمند است حتماً موارد ذیل را مطالعه و سپس نسبت به انجام پیش ثبت نام اقدام کنید».

متقاضیان می توانند به یکی از دو روش ذیل نسبت به پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام کنید:
الف- پیش ثبت نام گروهی، از 1 تا 7 نفره (ثبت نام در این روش حداقل 1 نفر و حداکثر تا 7 نفر است).
 
ب- پیش ثبت نام گروهی، فقط 35 نفره (ثبت نام در این روش می بایست حتماً 35 نفر کامل است).

توجه مهم: افرادی که مبادرت به ثبت نام 35 نفره می‌کنند درصورتی‌که تعدادی از آن‌ها منصرف یا از آن گروه خارج شوند(گروه جدید تشکیل دهند) و عدد گروه به کمتر از 25 نفر تقلیل یابد؛ گروه اولیه حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نخواهد شد.

توجه: توجه: فقط 15درصد ظرفیت اعزام مختص اعزام‌های گروهی (گروه‌های 35 نفره) است، لذا پیشنهاد می‌شود برای آن‌که از امکان بیشتری برای تشرف بهره مند شوید، در گروه‌های حداکثر تا 7 نفره ثبت نام فرمائید.



تاريخ : 26 / 1 / 1391برچسب:, | 8:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کروکودیل جدیدترین ماده مخدری است که 20 برابر قوی تر از ماده مخدر مورفین و پنج برابر قوی تر از ماده مخدر هرویین است و معتادان به این مواد یک سال بیشتر زنده نمی مانند.(این ماده جدید در روسیه ساخته می شود که به ایران نیز وارد شده است.)
واااا... مصیبتا واقعا چه بلایی دارن سر مردم میارن.خواهش میکنم به اشتراک بذارید تا همه بفهمن این لامصب چی هست

به گزارش خبرنگار اجتماعی قاصد، این ماده جدید در روسیه ساخته می شود و اکنون در اروپا نیز گزارش هایی مبنی بر فروش و استفاده از این ماده مخدر وجود دارد. این ماده بسیار خطرناک در درون بدن افراد معتاد به صورت عمقی نفوذ کرده و باعث به وجود آمدن زخم هایی شبیه به قانقاریا در بدن فرد می شود که پیش از این نیز کراک همین بلا را بر سر معتادان کشورمان آورده بود.

بنا بر گزارشات پلیس روسیه، تمامی افرادی که از این ماده مخدر استفاده می کنند در ظرف یک سال جان خود را از دست می دهد چراکه ترکیب این ماده مخدر بر اساس مواد ضد درد، تینر، اسید و فسفر و در بعضی از موارد بنزین نیز به این ماده مخدر اضافه می شود.

این ماده نهایی دسومرفین شناخته شده است و از مشتقات مرفین بوده و بسیار اعتیاد آور است. بر اساس آمارها، فقط در سال 2010 در کشور روسیه بیش از 1 میلیون نفر اقدام به تزریق ماده مخدر کروکودیل کرده اند.

با توجه به اینکه طریقه مصرف و شکل این ماده و عوارض آن بسیار مشابه ماده کراک است ، به نظر می رسد باید منتظر بود و دید برخی سوداگران مرگ با استفاده از ارتباطات خود اقدام به ورود این ماده خطرناک به داخل کشور کنند که از این نظر، نقش دستگاههای همیشه فعال مبارزه با موادمخدر بسیار مهم است.



تاريخ : 24 / 1 / 1391برچسب:, | 8:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 سردار کریمی گفت: بر اساس قانون جدید خدمت سربازی تمامی فرزندان شهدا از خدمت سربازی معاف می شوند.

وی درخصوص زمان اجرا این قانون ازود: این قانون از اول سال جاری اجرایی شده است و فرزندان شهدا می توانند از این معافیت استفاده کنند.

در گذشته تنها یکی از فرزندان شهدا مجاز بود از معافیت خدمت سربازی استفاده کند.



تاريخ : 22 / 1 / 1391برچسب:, | 5:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، 'انسیه خزعلی' را به عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا (س) منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا'کامران دانشجو' در حکم انتصاب سرپرست دانشگاه الزهرا (س) بر رعایت صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری، تقویت نظم و انضباط و تربیت دانش آموختگانی با روحیه قانون پذیری و نگرش ارزشی و معنوی برای جامعه اسلامی تاکید شده است.

'انسیه خزعلی' دارای دکترای زبان و ادبیات عرب و دانشیار دانشگاه الزهرا (س) است و پیش از این ریاست دانشکده ادبیات این دانشگاه را برعهده داشته که با صدور حکم وزیرعلوم، جایگزین 'محبوبه مباشری' شده است.
 

 



تاريخ : 22 / 1 / 1391برچسب:, | 4:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شامگاه پنج شنبه ماموران پلیس تهران در جریان برگزاری یک پارتی مختلط در شمال پایتخت قرار گرفتند. پس از حضور ماموران در محل مشخص شد میهمانی دقایقی قبل به دلیل درگیری چند تن از میهمانان پایان یافته بود.

در ادامه با دستور قاضی دادسرای تهران پسر صاحبخانه دستگیر و درجریان تحقیقات گفت: این میهمانی توسط فردی که از برگزار کنندگان میهمانی‌های شبانه در تهران است برگزار شده بود. در این میهمانی چند ایرانی خارج نشین نیز حضور داشتند که پس از درگیری همه این محل را ترک کردند.

به گزارش مهر،بررسی‌ها نشان داد این فرد که همسر سابق یکی از بازیگران زن سینما است که به خاطر اختلافاتی که باهم داشتند از یکدیگر جدا شده بودند. ماموران سپس او را دستگیر کردند که هم اکنون تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد حاضر در این میهمانی ادامه دارد.
منبع: آفتاب



تاريخ : 22 / 1 / 1391برچسب:, | 2:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن 4 ساعته فرودگاههای استان تهران در روز 29 فروردین ماه به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبرداد. 

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با صدور NOTAM (اطلاعیه هوانوردی) از ساعت 7 تا 11 صبح روز 29 فروردین ماه به مدت 4 ساعت فرودگاه های واقع در استان تهران از جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پیام، آزادی، مهر شهر کرج، آبیک، مجموعه آریا فر، قجاوند و مجموعه سپهر بسته اعلام می شود.

در روزهای بیست و سوم لغایت بیست و هشتم به منظور انجام تمرین رژه هوایی احتمال بروز برخی تغییرات در برنامه های پروازی وجود دارد. براساس NOTAM(اطلاعیه هوانوردی) بسته شدن این فرودگاهها به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است.

شرکتهای هواپیمایی موظف هستند با توجه به لحاظ کردن روز 29 فروردین ماه مصادف با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به تنظیم برنامه پروازی خود اقدام کنند، برهمین اساس با برگزاری جلسات متعدد برنامه پرواز هواپیماها از ساعت11 به بعد در روز 29 فروردین تنظیم شده است.

به گزارش مهر،ستادی متشکل از کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاههای کشور و ارگانهای شرکت کننده در مراسم رژه هوایی در فرودگاه مهرآباد حضور خواهند داشت تا در صورت بروز هر گونه تغییر احتمالی اطلاع رسانی و برنامه ریزی لازم را به عمل خواهند آورد.

منبع :آفتاب



تاريخ : 16 / 1 / 1391برچسب:, | 9:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با شروع سال نو و به فاصله 2روز از حكم انتصاب سعيد مرتضوي به رياست تامين اجتماعي، بنرهاي پيام نوروزي و عكس مرتضوي در بيمارستان ميلاد تهران نصب شده است.

به گزارش الف بنرهاي نصب شده حاوي عكس و پيام تبريك نوروزي سعيد مرتضوي است. در اين پيام مرتضوي تصريح كرده كه برنامه هاي كوتاه مدت خود را براي اداره تامين اجتماعي ارائه كرده است.



تاريخ : 16 / 1 / 1391برچسب:, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی گفت: در مقررات جدید خدمت وظیفه عمومی در معافیت کفالت یگانه فرزند مراقب یا نگهدارنده پدر نیازمند مراقبت، سن پدر از 59 سال تمام به 65 سال تمام تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا سرهنگ محمد رضا اکبر حلوایی با اشاره به اجرایی شدن شرایط جدید مربوط به معافیت یگانه فرزند مراقب یا نگهدارنده پدر نیازمند مراقبت گفت: برابر قانون خدمت وظیفه عمومی، شرط بهره‌مندی مشمولان غیر غایبی که یگانه مراقب و نگهدارنده پدر هستند، نیازمندی پدر به مراقبت است که باید از سوی شورای پزشکی احراز شود و اشخاصی که دارای کهولت سن هستند نیازی به طرح پرونده آنان در شورای پزشکی نیست.

وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته توسط ستاد کل نیروهای مسلح اتمام 65 سالگی بعنوان کبر سن تعیین شده و در نتیحه از پنجم فروردین ماه سال 91 مشمولان غیر غایبی که پدر آنان وارد 66 سالگی شود بدون طرح پرونده در شورای پزشکی، مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت و در خصوص پدران کمتر از 65 سال تمام، اعطای معافیت منوط به تعیین نیازمندی پدر مشمول به مراقبت توسط شورای پزشکی است.

این مقام ارشد در سازمان وظیفه عمومی درخصوص رسیدگی به درخواست‌هایی که مربوط به مقررات سابق یگانه مراقب پدر بالای 59 سال بوده اعلام داشت: افرادی که درخواست خود را تا پایان روز چهارم فروردین ماه سال 91 در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به ثبت رسانیده باشند مشروط به اینکه هنگام ثبت در خواست در سن مشمولیت بوده و واجد شرایط معافیت بوده باشند رسیدگی به درخواست آنان برابر مقررات سابق یعنی سن 59 سال تمام پدر بلامانع است.



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای وضعیت جوی كشور را برای آندسته از مسافرانی كه در ایام نوروز قصد مسافرت به نقاط مختلف كشور را دارند پیش وبینی و اعلام كرد.

 
به گزارش ایرنا سازمان هواشناسی كشور در اطلاعیه شماره ۹۹ خود پیش بینی هوای روز دوشنبه هفته جاری(۲۹ اسفند) استانهای كشور را به شرح ذیل اعلام كرد:
 
آذربایجانی شرقی و غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز، ایلام ، بوشهر، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، قزوین ، قم ، كردستان ، كرمانشاه ، كهكیلویه و بویراحمد ، لرستان ، مركزی ، زنجان و همدان صاف تا كمی ابری توام با وزش باد .
 
استانهای خراسان شمالی و رضوی و جنوبی، كرمان ، هرمزگان و یزد نیز به صورت نیمه ابری همراه با بارش پراكنده باران و در برخی اوقات با كاهش ابر و وزش شدید باد پیش بینی شده است.
 
به همین اساس استان سیستان و بلوچستان نیز در روز دوشنبه شاهد هوایی نا آرام با وزش شدید باد توام با بارش پراكنده باران و استان گلستان نیز روزی را ابری و در نهایت با كاهش ابر سپری خواهد كرد.
 
سازمان هواشناسی كشور همچنین برای استانهای گیلان و مازندران نیز در همین روز هوای نیمه پایدار ابری به همراه مه رقیق را پیش بینی كرده است.
 
این سازمان هوای روز سه شنبه اول فروردین ماه ۱۳۹۱ را نیز به شرح ذیل پیش بینی و اعلام كرد:
 
استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل و كردستان نیمه ابری همراه با بارش پراكنده كه این بارش در نقاط سردسیر به صورت بارش برف همراه ادامه خواهد داشت .
 
اصفهان، البرز، تهران ، زنجان و كرمانشاه نیز در اولین روز سال شاهد هوایی ابری و نیمه ابری و در برخی از ساعات با افزایش ابر روبرو خواهد شد.
 
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی كشور همچنین استانهای ایلام ، بوشهر، خراسان شمالی و رضوی و جنوبی ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، قم ، كهگیلویه و بویراحمد، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، هرمزگان و یزد نیز دارای هوایی صاف تا قسمتی ابری می باشد.
 
دیگرنقاط كشور نیز در این روز هوایی ابری و در برخی از ساعات با كاهش و افزایش ابر و در برخی از ساعات نیز هوایی صاف را تجربه خواهند كرد.



تاريخ : 26 / 12 / 1390برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: آزاده نامداری به همراه احسان علیخانی اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو را بر عهده دارند.

خبرگزاری فارس: آزاده نامداری و احسان علیخانی مجریان تحویل سال شبکه دو

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، پیش از این اعلام شده بود که احسان علیخانی به تنهایی اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت، اما آزاده نامداری نیز به عنوان مجری به برنامه ویژه تحویل سال شبکه دو سیما اضافه شده است.

بنا بر این گزارش، تیتراژ این برنامه نیز با صدای محسن چاوشی خوانده شده که البته هنوز مشخص نیست از سوی شبکه برای پخش تائید شده یا خیر.

این ویژه برنامه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و مهمانان مختلفی در عرصه‌های مختلف در این برنامه حضور خواهند داشت.



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 9:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: آخرین قسمت برنامه تلویزیونی پارک ملت بر روی آنتن رفت

خبرگزاری فارس: پارک ملت بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس برنامه تلویزیونی پارک ملت، از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه یک سیما، با اجرای محمدرضا شهیدی فرد و باحضور جمعی از بازیگران چهارشنبه شب به کار خود پایان داد.

 

گفتنی است این برنامه در این مدت میزبان بسیاری از اهالی فرهنگ و سیاست بود و توانست در میان مخاطبان جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد.



تاريخ : 25 / 12 / 1390برچسب:, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر در پردیس تهران، شنبه 27 اسفندماه با حضور رئیس جمهوربه مالکان آنها واگذار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازایرنا ، ' علی نیکزاد ' شامگاه چهارشنبه در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران همچنین از افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز در سفر روز(پنجشنبه) رئیس جمهور به این شهر خبر داد و گفت: در این سفر بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب کشور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی واگذاری بیش از 10 هزار مسکن مهر در استان خوزستان با محوریت شهر اندیمشک را از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهوری به این استان بیان کرد.
 60 میلیون سفر نوروزی از طریق وسایل نقلیه عمومی

وزیر راه و شهرسازی تعداد سفرهای ایام نوروزی را 120 میلیون سفر بیان کرد و افزود: از این میزان 60 میلیون سفر با وسایل نقلیه عمومی انجام می‌شود.

نیکزاد به فعالیت راهداران در سراسرکشور و تلاش‌های آنان در جاده‌ها طی زمستان امسال اشاره و خاطرنشان کرد، فعالیت بیش از 11 هزار راهدار طی ایام نوروزی مضاعف شده و آنها آماده کمک به مسافران نوروزی هستند.

وی در عین حال به آسیب‌دیدگی 32 نفر از ماموران راهداری در سال گذشته در زمان انجام وظیفه اشاره کرد و یادآور شد: 6 نفر از راهداران در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، رئیس جمهور از وی خواسته است تا از راهداران و زحمتکشان در جاده‌ها تقدیر شود.



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 2:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش فارس  در روزهای پایانی سال بانک‌های خصوصی و دولتی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود ساعات کاری شعب خود را افزایش داده‌اند.
 
مشروح ساعات کاری شعب بانک‌های دولتی و خصوصی به شرح ذیل است.
 
* بانک ملی
 
به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران از روز 21 تا 28 اسفندماه جاری به جز روز جمعه 26 اسفندماه تا ساعت 17 فعال‌اند.
 
در روز سه شنبه 23 اسفندماه جاری مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال نیز، تمامی شعب بانک ملی ایران تا ساعت 16 مفتوح هستند.
 
همچنین شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور در روزهای 29 اسفندماه امسال و دوم ، سوم و دوازدهم فروردین سال 91، از ساعت 9 تا 12 نسبت به ارائه خدمات بانکی اقدام خواهند کرد.
 
* بانک سپه
 
کلیه شعب بانک سپه (به جز شعب جاده ای، پادگانی و خدماتی) از روز دوشنبه 15 اسفند 1390 تا پایان سالجاری، در استان تهران تا ساعت 18 و در شعب تحت پوشش مدیریت شعب مناطق استانها، یک ساعت بیش از ساعت فعلی باجه عصر به ارائه خدمات به هموطنان می پردازند.
 
ساعت کار باجه عصر کلیه شعب در روز سه شنبه 23 اسفند 1390، حداکثر تا ساعت 16 خواهد بود. شعب منتخب بانک سپه طی روزهای چهارشنبه دوم و پنج شنبه سوم فروردین ماه 1391 از ساعت 9 صبح تا یک بعدازظهر آماده ارائه خدمت به مردم خواهد بود.
 
اسامی شعب کشیک نوروزی بانک سپه در سایت بانک به نشانی www.banksepah.ir قابل دسترس می باشد.
 
* بانک سرمایه
 
به منظور رفاه حال هم میهنان و مشتریان گرامی و تسریع در ارائه خدمات مطلوب تر، ساعت کار شعب تهران و شهرستان بانک سرمایه از تاریخ 20/12/1390 لغایت 28/12/1390 به شرح ذیل می باشد.
 
کلیه شعب تهران از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر و پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح الی 14 بعدازظهر به صورت یکسره آماده ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی می باشد.
 
ساعت کار کلیه شعب شهرستان و کیش در ایام مذکور نیز بدون تغییر می باشد.  لازم به ذکر است، تمامی شعب این بانک در تهران و شهرستان در روز سه شنبه مورخ 23/12/1390 تا ساعت 16 به صورت یکسره آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.
 
* بانک پاسارگاد
 
به‌منظور رفاه حال هم‌میهنان گرامی و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی در روزهای پایانی سال ، کلیه شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها، از روز شنبه20 اسفند لغایت روز یکشنبه 28 اسفند 1390،  از ساعت 8:00 صبح تا 18:30 بعدازظهر ( به استثنای روزهای سه شنبه مورخ 23، پنج‌شنبه مورخ 25 و جمعه مورخ 26 اسفند 1390) آماده ارایه انواع خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی به هم‌وطنان گرامی هستند.
 
شعبه‌های این بانک در روزهای سه‌شنبه مورخ 23 و پنج‌شنبه مورخ 25 اسفند،  تا ساعت 16 خدمات‌رسانی به مشتریان را ادامه خواهند داد.
 
گفتنی است مردم می‌توانند در روزهای پایانی سال، با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و امور بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
 
* بانک صادرات
 
بانک صادرات ایران درآستانه نوروز باستانی و در راستای تکریم مشتریان ساعت کار شعب را افزایش و تعداد 365 شعبه را به عنوان شعبه کشیک به منظور ارایه خدمات در روزهای تعطیل نوروز 1391 تعیین نمود.
 
از تاریخ 15 اسفند ماه تا پایان سالجاری شعب کشیک از ساعت 7.30 الی 19 و سایر شعب از ساعت 7.30 الی 17.30 آماده ارایه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند و همچنین در روزهای 2و 3 فروردین ماه سال 1391، تعداد 365 شعبه در سراسر کشور  به عنوان شعب کشیک از ساعت 9 تا ساعت 12 به ارایه خدمات بانکی به هموطنان می‌پردازند.
 
مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک صادرات ایران به آدرس  www.bsi.ir مراجعه کنند.
 
* بانک تجارت
 
بانک تجارت با افزایش ساعت کار 729 شعبه خود در ایام پایانی سال به مشتریان بانک‌ها ارائه خدمت می کند. با توجه به شلوغی شعب در روزهای پایانی سال، بانک تجارت به منظور رفاه حال هموطنان گرامی، از روز شنبه 13/12/90  ساعت کار 729 شعبه خود در تهران و شهرستان را افزایش داده است.
 
همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه 19 و 26/12/90 از ساعت 9 الی 13 به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد.
 
مردم برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت و شعب منتخب مفتوحه در روزهای جمعه به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.TejaratBank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.
 
* بانک کشاورزی
 
به منظور رفاه بیشتر هموطنان گرامی در سراسر کشور، شعب منتخب بانک کشاورزی 29 اسفندماه سال جاری و ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند و خدمات بانکی ارائه می دهند.
 
شعب منتخب این بانک روز29 اسفند سال جاری از ساعت 8 تا 12و روزهای دوم و سوم فروردین سال 91 از ساعت 9 تا 13 آمادة ارائه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.
 
بر اساس این گزارش،با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.
 
اسامی شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند،در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانیwww.agri-bank.ir درج شده است.
 
گفتنی است، شعب مذکور مجهز به دستگاه های خودپرداز بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان دارای کارت های بانکی بانک کشاورزی و سایر بانک های عضو شبکه شتاب خواهند بود.
 
* موسسه اعتباری توسعه
 
مؤسسه ی اعتباری توسعه با عنایت بر نیاز مشتریان به خدمات بانکی در ایام تعطیلات نوروز و ضرورت ارائه خدمات مناسب، ساعات کار شعب کشیک خود را در این ایام اعلام کرد.
 
مؤسسه اعتباری توسعه، با در نظر گرفتن افزایش نیاز هم وطنان به مراودات پولی و نقدینگی در ایام تعطیلات نوروزی  شعب ، مرکزی ، سعادت آباد ، میدان مادر ، جمهوری و باجه سبحان در تهران و شعب مرکزی اصفهان ، سجاد مشهد ، لاله خیز تبریز ، نارنجستان ساری ، بهار نارنج بابل و نخلستان کرمان ، نرگس شیراز ، مروارید بندرعباس و پامچال لاهیجان در شهرستان با کادری مجرب از 2 تا 3 فروردین از ساعت 9 الی 12 آماده ی  ارائه ی خدمات و پاسخ گویی به مشتریان گرامی می باشند.
 
همچنین شعبه کیش نیز از یکم لغایت سوم فروردین 1391 در نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و در نوبت عصر از ساعت 17:30 الی 19:30 آماده ارائه انواع خدمات بانکی به اهالی محترم و مسافران نوروزی می باشد.
 
ضمناً کلیه ی دستگاه های خودپرداز شعب (شامل کلیه شعب اعم از شعب مشمول کشیک و غیر کشیک) در طول شبانه روز ایام تعطیل، نیز با اسکناس های نو آماده ی سرویس دهی به هم وطنان عزیز می باشند .
 
* بانک تات
 
بانک تات به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب، ساعات کار شعب خود را در روزهای پایانی سال افزایش داده است.
 
تمامی شعب بانک از تاریخ ۱۳/۱۲/۹۰ تا پایان سال جاری از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۸ و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۳۰/۱۵ برای ارائه خدمت به مشتریان فعال خواهند بود.
 
شایان ذکر است تمامی شعب بانک تات روز های جمعه ۱۹/۱۲/۱۳۹۰ و ۲۶ /۱۲/۱۳۹۰ و دوشنبه ۲۹/۱۲/۱۳۹۰ نیز از ساعت ۰۰/۹الی ۰۰/۱۲ آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می‏باشند.
 
* بانک شهر
 
شعب منتخب بانک شهر در استان تهران، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/7 الی 30/17 و پنجشنبه ها از ساعت 30/7 الی 30/13 آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.
 
ساعت ارائه خدمات بانکی باجه عصر شهرستان ها، طبق نظر کمیسیون هماهنگی بانک ها و روسای مناطق استان های بانک شهر، افزایش خواهند یافت.
 
مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات شعب منتخب این بانک، می توانند به سایت اینترنتی بانک شهر به نشانی city-bank.ir مراجه نمایند.
 
* بانک رفاه
 
طرح پیشواز بهار با ارائه خدمات بانکی در ساعات عصر در شعب بانک رفاه آغاز به کار کرد.
 
به منظور تداوم و ارائه خدمات مضاعف بانکی به مشتریان در روزهای پایانی سالجاری، شعب بانک رفاه در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک از روز شنبه مورخ 8/11/1390 لغایت روز یکشنبه مورخ 28/12/1390 در تمامی روزهای کاری ( به جز پنجشنبه ها ) آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.
 
* پست بانک
 
ساعت کار کلیه شعب پست بانک از بیستم تا پایان بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری تا ساعت 16 افزایش یافته و آماده ارائه خدمات متنوع و نوین به هموطنان می باشد.
 
شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروزی طی روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین ماه فعال بوده و به مشتریان خدمت رسانی می کند که درحوزه تهران بزرگ مدیریت منطقه یک تعداد 6 شعبه و مدیریت منطقه 2 نیز تعداد7 شعبه بصورت کشیک فعال خواهد بود.
 
همچنین ساعت فعالیت شعب کشیک و ارائه خدمات به مشتریان از ساعت 9 الی 13 روزهای تعیین شده است. برای رفع مشکلات احتمالی شعب، گروه امداد (Help Desk) این بانک نیز در کلیه روزهای تعطیل حضور داشته و آماده پاسخگویی می باشند.
 
* بانک توسعه تعاون
 
کلیه شعب بانک توسعه تعاون شهرها و شهرستانهای استان تهران در روزهای 27 و 28 اسفند ماه سال جاری از ساعت 8 الی 16 و سایرادارات شعب و شعب شهرستانی از ساعت 30/7 لغایت 30/15به صورت یکسره آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشند .
 
ضمناً کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و شعب مستقل مرکزی میرداماد، سپهبد قرنی و  مرکزی  میوه و تربار در شهر  تهران و شعب  رودهن ، شهرری و رباط کریم در شهرستانهای  تهران  نیز در روز جمعه مورخ 26/12/90 از ساعت 9 الی 12 نسبت به ارائه خدمت به مشتریان بانک  اقدام می نمایند .
 
شایان ذکر است کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و  سایر  شعب منتخب  که اسامی آنها در سایت  بانک توسعه تعاون اعلام خواهد شد در ایام تعطیلات رسمی نوروز و در تاریخ های 2 و 3 فروردین سال 1391 از ساعت 9 الی 12 آماده  ارائه خدمت  به مشتریان ارجمند می باشند .



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 2:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ساعتی قبل پشت میزش بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد نظری که به مرد همیشه خندان پلیس آگاهی معروف بود ساعت 11 صبح امروز پشت میزش کارش دچار حمله قلبی شد. او بلافاصله به بیمارستان بهارلو منتقل شد که در آنجا جان سپرد.

اطلاع رسانی و همکاری با خبرنگاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از زمان انتصاب سرهنگ نظری به این سمت متحول شد و وی همیشه همکاری نزدیکی با خبرنگاران داشت.



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 1:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت کشور در مورد برخی اخبار مبنی بر ممنوعیت خروج نخبگان از کشور برای شرکت در کنفرانسها گفت: چنین موضوعی صحت ندارد؛ این افراد برای خروج از کشور باید به سازمان وظیفه عمومی مراجعه و پس از دریافت اجازه خروج به پلیس گذرنامه مراجعه کنند.



ادامه مطلب