تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 8:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مهر، در نخستین دقایق آخرین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری داوود احمدي نژاد برادر رئيس جمهور نيز كانديدا انتخابات رياست جمهوري شد.


احمدي نژاد اولين كانديدايي بود كه در روز آخر مهلت نام نويسي به وزارت كشور آمد در جمع خبرنگاران گفت: به طور مستقل وارد انتخابات شده ام.



تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 9:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش وارد وزارت کشور شد.
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت صبح امروز و پیش از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور بر مزار 8 شهید گمنام دفاع مقدس که در محل باغ موزه دفاع مقدس آرمیده اند ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدا و همرزمان سابق خود تجدید میثاق کرد.

محمد باقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت، لحظاتی پیش برای ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، وارد ساختمان وزارت کشور شد.

حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت، قالیباف را همراهی می‌کند.



تاريخ : 20 / 2 / 1392برچسب:, | 2:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

پایگاه خبری عقاب نیوز :


به گزارش ایلنا در کرج، حسن روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد؛ این مطلب را در پاسخ به سوال دانشجویی که از او پرسید:که سرلشگر خلبان بابایی در زمان مسئولیت شما به عنوان فرمانده پدافند هوایی در سال 64 به دست پدافند خودی در بازگشت از ماموریت مورد هدف قرار گرفت چه توضیحی دارید؟

بیان داشت: سرلشگر بابایی و تیمسار ستاری خودشان از ارکان اصلی پدافند هوایی بودند؛ باید بگویم که هدف گیری هواپیمای بابایی توسط پدافند هوایی صورت نگرفت بلکه توسط یک سرباز بسیجی در نزدیک مرز از آنجایی که تصور کرده بود هجوم هوایی صورت گرفته با توپ زمینی اقدام به شلیک می کند که متاسفانه یکی از این تیرها به گردن ایشان اصابت می کند و باعث شهادت وی می شود.

 



تاريخ : 20 / 2 / 1392برچسب:, | 2:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


 
حداد عادل :مشایی رد صلاحیت می‌شود

حداد عادل :مشایی رد صلاحیت می‌شود
نامزد احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: من حدس می‌زنم آقای مشایی رد صلاحیت شود و همچنین احتمال می‎دهم که بعد از این رد صلاحیت آقای احمدی‌نژاد واکنش نشان دهد اما جای نگرانی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني دانا، غلامعلی حداد عادل در جمع مردم شهرکرد اظهار کرد: پس از گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی به خوبی ثابت شده است که این انقلاب یک انقلاب موفق بوده و هیچ قدرتی نمی‎تواند مانع رشد و تداوم آن شود.

وی استمرار مقتدرانه انقلاب اسلامی را مهمترین پیام آن به کشورهای جهان دانست و افزود: تداوم و موفقیت انقلاب اسلامی از آن یک الگوی والا برای کشورهای منطقه و جهان ساخته و همین امر موجب هراس و نگرانی بیش از پیش دشمن شده است.

حداد عادل با اشاره به ترفندها و توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام، گفت: راه‌اندازی جنگ تحمیلی علیه کشور، کودتاها و نزاع‌های قومی و مذهبی از جمله این ترفندها بوده که هیچ‌یک نتوانست آسیبی به کشور بزند.

نماینده مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: فشارهای اخیر دشمن که به بهانه دست‌یابی به انرژی اتمی و تحت عنوان تحریم بر کشور تحمیل شده آخرین ترفند و حربه دشمن برای ضربه زدن به نظام است که باید تا می‎توان در این حوزه هوشیار باشیم.

حداد عادل با بیان اینکه دشمن قصد دارد بحران اقتصادی کشور را به بحران سیاسی تبدیل کند، تصریح کرد: دشمن سعی دارد با تحمیل تحریم‌های اقتصادی و نابه‌سامان کردن وضعیت معیشتی مردم، آن‌ها را نسبت به نظام دلسرد کند و بین آن‌ها و نظام فاصله بیندازد.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد 32، نقش ولایت فقیه در رهبری و تدبیر امور را بسیار مهم و اساسی برشمرد و اظهار کرد: در صحنه سیاسی 28 مرداد 32 به دلیل اینکه ولایت فقیه وجود نداشت نهضت ملی شدن صنعت نفت ناکام ماند این در حالی است که در جریان انقلاب اسلامی رکن ولی‎‌فقیه منجر به پیروزی و تداوم انقلاب شد.

نامزد احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نامگذاری سال با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری این نامگذاری را با توجه به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن مطرح کردند و بر ما واجب است تا برای تحقق این دو مقوله تمام تلاش خود را به کار گیریم.

حداد عادل عرصه انتخابات را بارزترین میدان ظهور و بروز حماسه سیاسی دانست و گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم و انتخاب فرد اصلح از مهمترین نکاتی است که باید در این عرصه نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که انتخابات پیش‎رو باعث عزت و آبروی نظام از حیث مردم‌سالاری دینی شود.

حداد عادل در ادامه به چگونگی شکل‌گیری جریان اصولگرایی در کشور اشاره و اظهار کرد: اصولگرایی بعد از دوم خرداد 76 و شکل‌گیری جریان اصلاحات به وجود آمد و مقام معظم رهبری در مجلس ششم نه ویژگی برای این طیف برشمردند که همه اصولگرایان در هر حزب و جناحی به آن التزام عملی دارند.

نامزد احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت حفظ وحدت اصولگرایان تاکید کرد و افزود: ما نگران این هستیم که جریان اصلاحات دوباره بر کشور حاکم شود و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا با مکانیسم‌های منطقی و کارشناسی ائتلاف خود را به نتیجه برسانیم.

حداد عادل با بیان اینکه هر سه نفر ائتلاف 1+2 در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند، تصریح کرد: بعد از تایید صلاحیت‌ها، ارزیابی وضع موجود و احصای میزان اقبال مردم به هر یک از کاندیداهای اصولگرا از طریق نظرسنجی‌ها‌ی مطمئن، کاندیدای نهایی اعلام را می‌کنیم.

وی در رابطه با ورود هاشمی رفسنجانی و مشایی در انتخابات گفت: احتمال نامزد شدن آقای هاشمی رفسنجانی و تایید صلاحیت آقای مشایی قوی نیست.

حداد عادل افزود: من حدس می‌زنم آقای مشایی رد صلاحیت شود و همچنین احتمال می‎دهم که بعد از این رد صلاحیت آقای احمدی‌نژاد واکنش نشان دهد اما جای نگرانی ندارد.

نامزد احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با چگونگی استراتژی اصولگرایان در برابر اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: من توصیه می‌کنم اصولگرایان این بار کسی را انتخاب کنند که از انتخاب آن پشیمان نشوند.



تاريخ : 16 / 2 / 1392برچسب:, | 12:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز سه‌شنبه تا شنبه آینده به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل وزارت کشور انجام می‌پذیرد.

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از فردا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز سه شنبه مورخ 17/2/1392 تا روز شنبه مورخ 21/2/1392، به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل وزارت کشور انجام می‌پذیرد.

 

بنابراین گزارش، در اطلاعیه شماره 9 ستاد انتخابات کشور آمده است:

 

باسمه تعالی

 

اطلاعیه شماره 9

 

به اطلاع کلیه هموطنان گرامی میرساند، ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز سه شنبه مورخ 17/2/1392 تا روز شنبه مورخ 21/2/1392 ، به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل وزارت کشور انجام می‌پذیرد.

رجال محترم مذهبی و سیاسی موضوع اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری که واجد شرایط :« 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور . » می باشند ، شخصاً یا از طریق معرفی نماینده تام الاختیار می توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در سال جاری گرفته باشند ، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی ، ابتدای خیابان شهید گمنام ، تالار بزرگ کشور مراجعه فرمایند.

 

ستاد انتخابات کشور



تاريخ : 8 / 2 / 1392برچسب:, | 10:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زمان برگزاری آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه شماره(1) خود، زمان برگزاری آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی و کهکیلویه و بویراحمد می‌رساند به استناد بند ب ماده 3 قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آزمون کتبی این دوره در روز جمعه مورخ 13 /02 /1392 در شهر مقدس قم برگزار می‌گردد.

گفتنی است که جزئیات برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.



تاريخ : 5 / 2 / 1392برچسب:, | 9:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی فردا جمعه رسماً برای حضور در انتخابات آینده اعلام کاندیداتوری ‌می‌کند.

خبرگزاری فارس: فتحی‌پور هم وارد گود انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

ارسلان فتحی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: فردا رسما و در حرم مطهر امام خمینی‌(ره) رسما ورود خود را به عرصه انتخابات به عموم مردم اعلام خواهم کرد.

وی درباره ائتلافهایی که حضور خواهد داشت، گفت: در هیچ گروه و ائتلافی حضور نخواهم داشت و به صورت مستقل در این انتخابات شرکت خواهم کرد.

فتحی‌پور تاکید کرد: اصولگرای مطلق است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد شعار انتخاباتی‌اش نیز گفت: تلاش، عدالت و معنویت شعار انتخاباتی من خواهد بود.

فتحی‌پور در حال حاضر نماینده مردم کلیبر در مجلس نهم شورای اسلامی می باشد که عنوان ریاست کمیسیون اقتصادی این مجلس را نیز داراست و حضور در مجلس هشتم، نهم تجربه حضور وی در جمع نمایندگان مردم در خانه ملت است.

پیش از این علی‌اکبر اعلمی نماینده سابق تبریز در مجلس نیز اعلام رسما کاندیداتوری کرده بود.



تاريخ : 4 / 2 / 1392برچسب:, | 2:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اکبر اعلمی نماینده سابق مردم تبریز در مجلس با شعار «احیای منشور نوفل لوشاتو» رسماً برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

خبرگزاری فارس: اکبر اعلمی هم رسماً وارد گود ریاست جمهوری شد

اکبر اعلمی نماینده سابق مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره ششم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اعلام رسمی کاندیداتوری اظهار کرد: شعاری که انتخاب کرده‌ام «احیای منشور نوفل لوشاتو» است که ان‌شاءالله برای توضیح این شعار بیانیه‌ای صادر خواهم کرد.

وی تصریح کرد: به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌ام و نیازی هم به حمایت شخص خاصی ندارم.



تاريخ : 30 / 1 / 1392برچسب:, | 8:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نشست دو روزه اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل دانشجویی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش ایسنا دانشجویان مستقل از اکثر کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده بودند تا در این مراسم سخنرانی کنند، سخنرانی حسن روحانی که قرار بود بعد از نماز مغرب و عشاء در این مراسم حاضر شود، لغو شد، اما محمدباقر قالیباف آمد و اجازه نداد خبرنگاران سخنانش را پوشش خبری دهند، حتی از ایستادن خبرنگاران در پشت درهای بسته سالنی که وی در حال حاضر در آن مشغول سخنرانی است هم جلوگیری شد.



تاريخ : 28 / 1 / 1392برچسب:, | 6:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سعید جلیلی از برخی نخبگان دعوت کرده تا با تنظیم برنامه‎های مورد اشاره او برای اداره کشور، وی را در این باره همراهی کنند و در گفت‌وگو با برخی از چهره‎های انقلابی احتمال حضور خود را منتفی ندانسته است.

خبرگزاری فارس: احتمال کاندیداتوری «سعید جلیلی» در انتخابات ریاست جمهوری قوت گرفت

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رجانیوز در حالی که طی ماه‌های گذشته موج دعوت نخبگان انقلابی از دکتر سعید جلیلی و دکتر کامران باقری لنکرانی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو افزایش یافته است، شنیده‎های خبرنگار رجانیوز حاکی از افزایش احتمال حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی به این عرصه حساس است.

در همین زمینه سعید جلیلی از برخی نخبگان دعوت کرده تا به تنظیم برنامه‎های مورد اشاره او  برای اداره کشور، وی را در این باره همراهی کنند.

جلیلی همچنین در گفتگو با برخی از چهره‎های انقلابی که پیش از این در جلسات خصوصی بر کاندیداتوری وی پافشاری کرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفی ندانسته است.



تاريخ : 22 / 1 / 1392برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

صبح امروز طي مراسمي با حضور چهره هاي سياسي كشور حجت‌الاسلام حسن روحاني رسما اعلام كانديداتوري كرد
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام "حسن روحاني" در نخستين همايش انتخاباتي خود  به طور رسمي اعلام کانديداتوري کرد.



تاريخ : 14 / 1 / 1392برچسب:, | 4:32 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

يک نماينده ديگر مجلس شوراي اسلامي براي حضور در انتخابات دور يازدهم رياست‌جمهوري اعلام كانديداتوري کرد.
سيد محمد بياتيان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ براي نامزدي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام كانديداتوري کرد.

وي گفت: از طريق تريبون باشگاه خبرنگاران  و  با شعار "‌انقلاب در مديريت با حضور نخبگان نسل سوم"  براي حضور در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام آمادگي مي‌کنم. 

رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان هدف خود از حضور در انتخابات آتي را پيشنهاد مجمع نمايندگان استان متبوعش دانست و گفت: مجمع نمايندگان استان کردستان به من پيشنهاد داد تا در عرصه انتخابات حاضر شوم و بنده هم پيشنهاد آنها را قبول کردم.


بياتيان با بيان اينكه بنده به نوعي به نمايندگي از جنبش دانشجويي و نسل جوان انقلاب که مورد غفلت قرار گرفته‌ پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، ابراز اميدواري کرد نامزدهاي بيشتري در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام آمادگي كنند و باعث پرشور شدن انتخابات آتي شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سيد محمد بياتيان متولد 1352 در يکي از روستاهاي شهرستان بيجار در استان کردستان است؛ وي داراي مدرک تحصيلي فوق ليسانس معماري، فوق ليسانس مديريت تحول استراتژيک است و قبل از ورود به مجلس نهم در مقام استاد دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين مشغول به كار بوده است.

سيد محمد بياتيان مسلط به زبان انگليسي و عربي بوده و در دور اول انتخابات مجلس نهم با 19 هزار و 588 راي يعني 40.51 درصد آرا کل ماخوذه توانست وارد مجلس نهم شود.

وي در حال حاضر نماينده مردم بيجار و حسن‌آباد، عضو هيئت رئيسه کميسيون صنايع و معادن و رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان است همچنين از سال 78 تا 85 در جنبش دانشجويان در حال فعاليت بوده و سه دوره دبير اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي سراسر کشور بوده است.

همچنين با اعلام کانديداتوري سيد محمد بياتيان براي رياست جمهوري آينده تعداد نامزدهاي بهارستان براي حضور در عرصه انتخابات آتي به 4 نفر رسيد چرا که پيشتر حجت‌الاسلام سيد محمدحسن ابوترابي‌فرد، محمدرضا باهنر براي حضور در انتخابات اعلام نامزدي كرده‌اند.



تاريخ : 12 / 1 / 1392برچسب:, | 8:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

استاندار سابق فارس از نامزدی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
 
روح‌الله احمدزاده‌کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: پس از مشورت با علما و بزرگان در روزهای آینده کاندیداتوری خود را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.
 
وی افزود: گفتمان ما برگرفته از منویات رهبری معظم انقلاب است و با هیچ فرد یا گروهی ائتلاف نمی‌کنم.
 
به گزارش فارس، روح‌الله احمدزاده کرمانی، دارای مدرک دکترای مدیریت رسانه است و در سال 1388 استاندار فارس شد.
 
وی همچنین در اردیبهشت ماه سال 90 با حکم محمود احمدی نژاد رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاون رئیس جمهور شد.

 



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد